Uppsala Motard

Mekfråga: När jag försöker att starta hojen med elstarten (Ktm:en) så "surrar/brummar" det i en kloss brevid batteriet.

Kräm ska finns i batteriet efter att ha kollat. Säkringarna är oxå hela.

Någon som har något bra tips?

Låter som om ditt batteri antingen behöver laddas eller bytas ut..

Körning under kvällen?

Håller på att fixa lite käk och tänkte dra ut och åka en sväng efter det. Skulle tippa att det blir runt 19.00. Kanske det finns någon annan som vill haka på en kort runda? Vore ju jäkligt kul att få med några stycken eftersom det är så himla sällan man ser motarder ute här i Uppsala. Givetvis så får alla typer av MC hänga på om det finns andra intressenter. Skicka ett sms om plats om ni är sugna på att hänga med. Kanske kan ta en kaffe på något hamburgerhak eller liknande. :yoparty

0708-444771

Last edited:
Någon som ska ut och åka under torsdag eller fredag?

Är ledig både på torsdag och fredag. Kanske det finns några motarder som vill ut och åka lite? Vore ju skoj att få ihop ett gäng som jag har skrivit om förr. Dessvärre så verkar det vara svårt eftersom man aldrig hör något från någon.

Tråkigt om folk sitter på cyklar utan att köra dom. Om inte annat så drar jag väl ut själv som vanligt. :(

Vad bra, för det passar mig också! Fortfarande sugen?

Sorry! Såg ditt inlägg för sent. Blev en sväng själv som vanligt. Vi drar ihop ngt framöver. :)

Last edited:
Är ledig både på torsdag och fredag. Kanske det finns några motarder som vill ut och åka lite? Vore ju skoj att få ihop ett gäng som jag har skrivit om förr. Dessvärre så verkar det vara svårt eftersom man aldrig hör något från någon.

Tråkigt om folk sitter på cyklar utan att köra dom. Om inte annat så drar jag väl ut själv som vanligt. :(

Sorry! Såg ditt inlägg för sent. Blev en sväng själv som vanligt. Vi drar ihop ngt framöver. :)

Hyfsat väder idag :rolleyes: vilka är på att åka ikväll?

Härligt.....

Ska åka och göra ett par ärenden först... vad sägs om samling 19:30 vid pumpen?

Tack för en trevlig runda under kvällen. Härligt väder och en jävla massa mygg på skinnstället :D Många fina vägar blev det.

Nu hoppas jag att det blir ännu fler motarder framöver.
:yoparty

Någon härifrån som fastnade i kontroll nu på eftermiddagen på väderkvarnsgatan? Tyckte att det såg ut som en gul husa, men är inte säker.

Hoppas att de bara ville berömma den fina maskinen och inget annat!

jaså, du såg mej! fick blåsa o visa lappen, rätt schysst polis faktiskt.
fast ja va rätt nervös efter som ja slanga ungefär 150m innan:D dem måste fan hört mej:gnissla

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025