Uppmaning till alla Fighterbyggare.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
En viktig tumregel är att det alltid går att höja bakdelen lite till.

Kom även ihåg att hoppa sönder era originalkåpor riktigt ordentligt i vinter.

Frukta icke kåpmaffian!

/Tysken

Tysken skrev:
En viktig tumregel är att det alltid går att höja bakdelen lite till.

Kom även ihåg att hoppa sönder era originalkåpor riktigt ordentligt i vinter.

Frukta icke kåpmaffian!

/Tysken

Tyskinvasionen har börjat...:=(
Sluta säga sånt där..

Om jag inte var tunnhårig hade jag lätt valt en fet hockeyfrilla, en tuff mustach och jeans jacka med avslitna armar! Ett tufft ryggmärke med någon tuff tysk text hade suttit fint oxå! :tummenupp
Som hoj hade jag nog byggt en frän streetfighter med en lack som såg ut som ett kadaver över tanken... kanske man skulle gå steget längre än tyskarna och hänga en gammal död grävling över styret när man ändå håller på? :va

Noll-Koll skrev:
Om jag inte var tunnhårig hade jag lätt valt en fet hockeyfrilla, en tuff mustach och jeans jacka med avslitna armar! Ett tufft ryggmärke med någon tuff tysk text hade suttit fint oxå! :tummenupp
Som hoj hade jag nog byggt en frän streetfighter med en lack som såg ut som ett kadaver över tanken... kanske man skulle gå steget längre än tyskarna och hänga en gammal död grävling över styret när man ändå håller på? :va
Eftersom du är skallig(om det nu är du på kortet) kan man ju säga att du har hockey redan.
En riktig hockey ska ju vara 3ggr längre i nacken än på huvudet och eftersom du inte har nåt hår så är det ju så( 0 x 1=0 , 0 x 3=0)

sEiKo skrev:
Eftersom du är skallig(om det nu är du på kortet) kan man ju säga att du har hockey redan.
En riktig hockey ska ju vara 3ggr längre i nacken än på huvudet och eftersom du inte har nåt hår så är det ju så( 0 x 1=0 , 0 x 3=0)
Ha haha! Ja det är jag på kortet... Du har faktiskt rätt idet, men jag ville ha en FET hockeyfrilla! Ingen som kan lägga upp en bild på en RIKTIG tysk? :)

Noll-Koll skrev:
Ha haha! Ja det är jag på kortet... Du har faktiskt rätt idet, men jag ville ha en FET hockeyfrilla! Ingen som kan lägga upp en bild på en RIKTIG tysk? :)
vasttysk1.jpg

Tjeckisk
tjeckisk1.jpg

Noll-Koll skrev:
Nu börjar det likna något! Men dom såg lite för snälla ut...

På tyska benämns hockeyfrilla Vokuhila, en kortform av Vorne Kurz Hinten Lang, kort fram långt bak. I detta land gärna kombinerat med mustasch. Fenomenet benämns då Vokuhila-Oliba, Vorne Kurz Hinten Lang-OberLIppenBArt. // http://susning.nu/Hockeyfrilla

Ishockeyfrisyrer

Bifogat

• vasttysk3.jpg
    vasttysk3.jpg
    3.2 KB · Visningar: 1,303
Noll-Koll skrev:
Kleiv skrev:
Kolla in denna snubben då, han kommer ju från tyskland.

http://www.string-emil.de/[/QUOT
Shit alltså... namnet säger allt! Frågan är bara : Hur hittade DU länken till string-bögen? :lol :D :hihi

Den har varit med på buzz.bazooka eller någon annan länksida. Eller så har jag bara en konstig böjning för killar i string från tyskland.

Hmmm jag tror nog alternativ nr1 stämmer bäst in på mig.

Kåpfantomer, neee

man ska köpa sig en gammal gixxer, riva loss kåpan, på med chromat old school lyse o sen ett redigt pro taper styre, höjd Deutschröv o sen bara gassaaaaaa!

Såg en läcker SF i skälby för ett tag sen misstänker att nån här äger den? Eldsflammor på tanken o grejjer?

edit: en mattsvart gsxr var d.

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti