Uppkörning på fredag

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
zzr 1100 -97
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

ROANEL skrev:
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

Hej och välkommen! om du tittar uppe i menyn så kan du söka där.. under "Sök" finns många trådar om körkort manöverbanor osv... Lycka till! :fyllisar

Hej och välkommen! :)
Kör på bra i kurvirna.. dom vill se att du kan svänga ordentligt!
Jag åkte dit för att jag var för försiktig själv första gången. Lycka till

Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Hehe tack för varningen. Vill dom nåt så kör jag väl bara ifrån dom :yoparty

Tog kortet för nån vecka sen :tuttar Uppkörningen hade jag oxå i västerås.. Men det har mest varit skitväder sen dess :huvet Får hoppas att vädret vänder snart :) Grattis!

ROANEL skrev:

lycka till!!!!!

ROANEL skrev:
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Då kanske vi ses ute på vägarna någonstans....grattis och kör försiktigt! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman