Uppkörning på fredag

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Uppsala
Hoj
zzr 1100 -97
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan
 
ROANEL skrev:
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan


Hej och välkommen! om du tittar uppe i menyn så kan du söka där.. under "Sök" finns många trådar om körkort manöverbanor osv... Lycka till! :fyllisar
 
Hej och välkommen! :)
Kör på bra i kurvirna.. dom vill se att du kan svänga ordentligt!
Jag åkte dit för att jag var för försiktig själv första gången. Lycka till
 
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)
 
Hehe tack för varningen. Vill dom nåt så kör jag väl bara ifrån dom :yoparty
 
Tog kortet för nån vecka sen :tuttar Uppkörningen hade jag oxå i västerås.. Men det har mest varit skitväder sen dess :huvet Får hoppas att vädret vänder snart :) Grattis!
 
ROANEL skrev:
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

lycka till!!!!!
 
ROANEL skrev:
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Då kanske vi ses ute på vägarna någonstans....grattis och kör försiktigt! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top