Uppkörning på fredag

ROANEL

sympatisk ung man
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
zzr 1100 -97
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

ROANEL skrev:
Tjena! Nu har jag äntligen fått bakdelen ur vagnen och registrerat mig. Jag har inget hojkort än men jag hoppas ha det i helgen. Uppkörning på fredag :gnissla Är det nån som har kört upp i år som kan berätta nåt som kan få mig att lugna ner mina nerver lite :) Är det nån som har kört upp i västerås? det är där jag ska köra. Snart med i gänget iaf hoppas jag. Jag hör av mig på fredag så får vi se hur det gick :tungan

Hej och välkommen! om du tittar uppe i menyn så kan du söka där.. under "Sök" finns många trådar om körkort manöverbanor osv... Lycka till! :fyllisar

Hej och välkommen! :)
Kör på bra i kurvirna.. dom vill se att du kan svänga ordentligt!
Jag åkte dit för att jag var för försiktig själv första gången. Lycka till

Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Hehe tack för varningen. Vill dom nåt så kör jag väl bara ifrån dom :yoparty

Tog kortet för nån vecka sen :tuttar Uppkörningen hade jag oxå i västerås.. Men det har mest varit skitväder sen dess :huvet Får hoppas att vädret vänder snart :) Grattis!

ROANEL skrev:

lycka till!!!!!

ROANEL skrev:
Lätt :banana Jag klarade det! Det kändes inte ens som jag gjorde nåt fel (för det brukar det ju göra) så nu är det bara att glida ut i tvåhjulingarnas land! :)

Då kanske vi ses ute på vägarna någonstans....grattis och kör försiktigt! :tummenupp

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär