Uppkörning den 25/4 -hoj???

Tror vi alla vill veta någon måste ju ha pratat med henne :tungan

Tjet skrev:
"Senast aktiv: Idag 14:30"

Skall vi spekulera lite? :confused:
Kan medela att ja inte vart vid datorn idag....

och jag kan även meddela att ja blev kuggad av följande anledningar

1. satte ner foten
2. petade en kona

och den mest troliga av alla.... "jag är farträdd" som han uttryckte det :3freak

Gisses, där fick ja stå och vänta medan de två andra körde upp... och sen killen innan mig, började dividera med "vvkillen" om att han kunde köra osv. och hans pappa va med och grejer... där stog jag startklar i 20 jävla fucking minuter och blev bara nervösare och nervösare av att höra deras snack om varför han blev kuggad...

Sen va mc;n kall, krypkörningen fick ja göra om för det gick ju inte med en kall mc... sen ville han testköra det....

Man tycker ju att dom borde vara lite pedagogoiska och prata med en lite emellan sakerna... men han sa fan inte ens hej nästan... ja blev ännu mer nervös än ja redan va,

Totalt sett: Det sket sig... så nu funderar jag på att sälja min hoj och skaffa en minimoto som ja når ner på, dessutom går den inte så fort så ja behöver inet vara rädd när jag ´kör det, för det kan ju inte gå för fort.... :3freak

Långa farbron skrev:
Håller på Tjets version.

Har sett henne köra så jag är övertygad om att hon klarad det.
Tyvärr det är inte mig ni sett... det är min fartglada Polare... :3freak

jag är nämligen farträdd....

Stackare du klarar det nästa gång surt som fan och hur dom kan säga att du är fart rädd jo han behöver nog både Glasögon och en dag med dej på vägen med den lilla faran :rolleyes:

kortsagt lider med dej vet hur det är att kugga blev ju kuggad på bilen :(

Ajfan, surt. :(
Du fick inte åka i trafiken ens alltså? :3freak

Men det är bara att ligga som en igel på telefonen och hoppas på en återbudstid! Nästa gång är sista gången. :tummenupp

edit: eller så skiter du i ovanstående och köper min minimoto. :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
Tyvärr det är inte mig ni sett... det är min fartglada Polare... :3freak

jag är nämligen farträdd....
Skit i dom, det är ett lotteri..
Du klarar det nästa gång!

Det va ju synd att du missade, men det går säkert bättre nästa gång :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Man tycker ju att dom borde vara lite pedagogoiska och prata med en lite emellan sakerna... men han sa fan inte ens hej nästan... ja blev ännu mer nervös än ja redan va,

Det är inte upphörningsförrättarens sak att vara pedagogisk, utan din handledare/lärares uppgift.
Uppkörningsförrättaren ska göra en så saklig och rättvis bedömning han kan av hur du kör.

MickeXJR1300 skrev:
Det va ju synd att du missade, men det går säkert bättre nästa gång :tummenupp

Det är inte upphörningsförrättarens sak att vara pedagogisk, utan din handledare/lärares uppgift.
Uppkörningsförrättaren ska göra en så saklig och rättvis bedömning han kan av hur du kör.
När jag körde upp för 125an så körde jag för körskola, då påpekde min lärare att dom just skulle vara lite pedagogiska, eftersom dom vet att folk som kommer dit är nervösa och spända.

Man behöver inte va kall och okännslig bara för att man har ett jobb. man kan faktisk försöka lyssna lite.... sen behöver man inte ändra sitt bedömnings sätt bara för det. men man kan va trevlig och positiv illafall.

Nu ska ja ringa vägverket

Tråkigt å höra att du inte klarade det... :tummenner
Men d e bara å göra det en gång till! Lotteri precis som Kimbow sa...

Sen å andra sidan så kan ju alla ha en dålig dag, det skall man ju inte klandra dom för å behöver kanske ta ut lite agressioner genom att kugga dig... eller nåt...

Good luck next time! :tummenupp

Körde du upp på din 600:a eller?
Antar att någon redan har nämnt det men om du tycker den var svår så måste väl det gå att hyra nån hoj till uppkörningen?

Jag övningskörde med ett jävla åbäke till hoj, en gammal suzuki 750 från -82, helt pissjobbig att kontrollera. Sen 1 timma innan uppkörningen vägra skiten att starta :huvet väldigt kul...800:- åt helvete

Farsan fick lite dåligt samvete och hyrde en GSX750, nästa uppkörning gick som på räls. Var som att cykla ungefär.

Ge inte upp bara!!

JONQAS skrev:
Tråkigt å höra att du inte klarade det... :tummenner
Men d e bara å göra det en gång till! Lotteri precis som Kimbow sa...

Sen å andra sidan så kan ju alla ha en dålig dag, det skall man ju inte klandra dom för å behöver kanske ta ut lite agressioner genom att kugga dig... eller nåt...

Good luck next time! :tummenupp
dom får väl ta ut sina agretioner på nån annan då.... varför mig? det sär säkert bara för att ja är tjej :rolleyes:

Ringde precis till vägverket, dom verkar ju inte ha superkoll på datum mm. Hon där sa att ja redan hade ett bokat förarprov den 25 April, hon va nog inte helt med på vad det va för datum idag.... och ja fick inte boka nått nytt för resultaten från det gamla va inte inlaggt än... *suck*

$noop skrev:
Körde du upp på din 600:a eller?
Antar att någon redan har nämnt det men om du tycker den var svår så måste väl det gå att hyra nån hoj till uppkörningen?

Jag övningskörde med ett jävla åbäke till hoj, en gammal suzuki 750 från -82, helt pissjobbig att kontrollera. Sen 1 timma innan uppkörningen vägra skiten att starta :huvet väldigt kul...800:- åt helvete

Farsan fick lite dåligt samvete och hyrde en GSX750, nästa uppkörning gick som på räls. Var som att cykla ungefär.

Ge inte upp bara!!
Kostar pengar att hyra hoj med ju... och dessutom är dom oftast upptagna nu när det är kk säsong tyvärr.... så ja får nog köra på min vare sig ja vill eller inte....

Fan det löser sig, du har bara uppkörningen kvar, om du så kuggar tre ggr till så har du det innan sommmaren är halvvägs endå! :tummenupp

Bara på't igen..

Hultan skrev:
Fan det löser sig, du har bara uppkörningen kvar, om du så kuggar tre ggr till så har du det innan sommmaren är halvvägs endå! :tummenupp

Bara på't igen..
Jag kan ju köra hoj, det är inte meningen ja ska kugga... ja ska ju klara det, såhär går det bara inte till..... :rolleyes:

ska ringa vv i eftermiddag igen och boka tid...

Miss_Orchidee skrev:
Jag kan ju köra hoj, det är inte meningen ja ska kugga... ja ska ju klara det, såhär går det bara inte till..... :rolleyes:

Nej men nu gör det det.. Bara att bita i det sura äpplet och anpassa sig.

Miss_Orchidee skrev:

De där uppkörningsgubbarna är ofta helt insnöade typer. Det finns en snubbe här i göteborg han kuggar ofta tjejer. Hoppas du klarar det nästa gång.

Hyr en hoj på trafikskolan det vet jag är många som har gjort.

Lycka till

Blue Queen

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma