Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjet skrev:"Senast aktiv: Idag 14:30"
Skall vi spekulera lite?![]()
Kan medela att ja inte vart vid datorn idag....Tjet skrev:"Senast aktiv: Idag 14:30"
Skall vi spekulera lite?![]()
Tyvärr det är inte mig ni sett... det är min fartglada Polare...Långa farbron skrev:Håller på Tjets version.
Har sett henne köra så jag är övertygad om att hon klarad det.
Skit i dom, det är ett lotteri..Miss_Orchidee skrev:Tyvärr det är inte mig ni sett... det är min fartglada Polare...![]()
jag är nämligen farträdd....
Hultan skrev:Skit i dom, det är ett lotteri..
Du klarar det nästa gång!
Miss_Orchidee skrev:Man tycker ju att dom borde vara lite pedagogoiska och prata med en lite emellan sakerna... men han sa fan inte ens hej nästan... ja blev ännu mer nervös än ja redan va,
När jag körde upp för 125an så körde jag för körskola, då påpekde min lärare att dom just skulle vara lite pedagogiska, eftersom dom vet att folk som kommer dit är nervösa och spända.MickeXJR1300 skrev:Det va ju synd att du missade, men det går säkert bättre nästa gång![]()
Det är inte upphörningsförrättarens sak att vara pedagogisk, utan din handledare/lärares uppgift.
Uppkörningsförrättaren ska göra en så saklig och rättvis bedömning han kan av hur du kör.
dom får väl ta ut sina agretioner på nån annan då.... varför mig? det sär säkert bara för att ja är tjejJONQAS skrev:Tråkigt å höra att du inte klarade det...![]()
Men d e bara å göra det en gång till! Lotteri precis som Kimbow sa...
Sen å andra sidan så kan ju alla ha en dålig dag, det skall man ju inte klandra dom för å behöver kanske ta ut lite agressioner genom att kugga dig... eller nåt...
Good luck next time!![]()
Kostar pengar att hyra hoj med ju... och dessutom är dom oftast upptagna nu när det är kk säsong tyvärr.... så ja får nog köra på min vare sig ja vill eller inte....$noop skrev:Körde du upp på din 600:a eller?
Antar att någon redan har nämnt det men om du tycker den var svår så måste väl det gå att hyra nån hoj till uppkörningen?
Jag övningskörde med ett jävla åbäke till hoj, en gammal suzuki 750 från -82, helt pissjobbig att kontrollera. Sen 1 timma innan uppkörningen vägra skiten att startaväldigt kul...800:- åt helvete
Farsan fick lite dåligt samvete och hyrde en GSX750, nästa uppkörning gick som på räls. Var som att cykla ungefär.
Ge inte upp bara!!
Jag kan ju köra hoj, det är inte meningen ja ska kugga... ja ska ju klara det, såhär går det bara inte till.....Hultan skrev:Fan det löser sig, du har bara uppkörningen kvar, om du så kuggar tre ggr till så har du det innan sommmaren är halvvägs endå!
Bara på't igen..
Nej men nu gör det det.. Bara att bita i det sura äpplet och anpassa sig.Miss_Orchidee skrev:Jag kan ju köra hoj, det är inte meningen ja ska kugga... ja ska ju klara det, såhär går det bara inte till.....
ska ringa vv i eftermiddag igen och boka tid...
Miss_Orchidee skrev:Jag kan ju köra hoj, det är inte meningen ja ska kugga... ja ska ju klara det, såhär går det bara inte till.....
ska ringa vv i eftermiddag igen och boka tid...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |