Uppkörning den 25/4 -hoj???

Hakka skrev:
Hey! Det är lugnt, jag skall köra upp förhoppningsvis nästa vecka men lyckades köra mot rött idag på lektionen... Vissa lär sig inte från tidigare misstag, fast den här gången var länsman inte där. Fanns inget kk att dra heller den här gången iofs....

Ah okej, nu vet jag varför du kände igen mig. :)
Men det där med rödkörningen var ju bara en engångsgrej (som du gjort 2 ggr) förhoppningsvis, så du lär ju inte ha ngt problem med det. Banan och det där gick ju galant vad jag såg, så det är ju bara lite trafik att nöta.. Lycka till!

:tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Hej allihopa, som ni säkert vet så har jag uppkörning om en ynka vecka det pirrar i hela kroppen.... är skitnervös :gnissla

Tänkte kolla om det fanns nån vänlig själ med en mellanklass hoj i form av motard/cafe-räcer.... som dom eventuellt kunde tänka sig att lina ut till en liten brud som vill klara uppkörningen galant :)

Jag vet själv hur jobbigt det känns att låna ut hojen, men vi kanske kan komma överrens om det på något sätt, du kanske kan låna min i utbyte eller nåt i den stilen??

*Jag är grymmestressad just nu för att ja inte kan ut och köra just precis nu.... måste ju övningsköra* :3freak
det var synd att du har bettet dej åt som du har gjort annars skulle du kunna kanske få låna brorsans 400a,skitlätt och köra upp på men men,som man bäddar får man ligga...

Miss_Orchidee skrev:
Kommer ändå känna mig supernervös så det spelar ingen roll om jag flyttar fram den tyvärr.... då blir det bara att ja inte gör det.

Jag är jätte glad att jag har 125an inge snack om den saken, för den har gett mig grymt mycket roligt (även om ja hatar den ibland :hihi ) Och jag vill självklart ha en större..... alltså.. ja tror inte ni förstår hur stor Scenskräck och presstations ångest jag har... hade ni vetat det så hade ni nog vart av annan uppfattning... Inte alltid lätt att spela tuff......

nä inte alltigt så lätt att vara tuff blomman men ha roligt på din uppkörning blir ingen större skillnad om du kör din hoj lr något annat du kan din hoj bäst så är det bara sitt inte här ut på eriksbergs parkeringen och krypkör nu :pannkyss

Skorpan skrev:
det var synd att du har bettet dej åt som du har gjort annars skulle du kunna kanske få låna brorsans 400a,skitlätt och köra upp på men men,som man bäddar får man ligga...

Tack, men det finns gränser för hur lågt ja sänker mig.... :pannkyss Horor och slampor har också en nedre gräns även om man inte kan tro det... :gnissla
Och vad jag vet så har du nog mer att be om ursäkt för än vad jag har, jag ska be Linda om ursäkt det vet både du och alla andra som var där, även dom som inte var med oss :hihi

Och tack, men jag vill nog inte ha mer med dig att göra, din bror kanske är shyst men för nära släkting till dig, tyvärr :brinnerup

Last edited:
Vi ska köra mycket i helgen Blomman. :tummenupp
På fredag kväll kan du öva krypkörning på Eriksbergs parkering så sitter jag som handledare och dricker pilsner och tittar på.

JoJoman skrev:
Vi ska köra mycket i helgen Blomman. :tummenupp
På fredag kväll kan du öva krypkörning på Eriksbergs parkering så sitter jag som handledare och dricker pilsner och tittar på.
Gött mos.... Då säger vi det :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Tack, men det finns gränser för hur lågt ja sänker mig.... :pannkyss Horor och slampor har också en nedre gräns även om man inte kan tro det... :gnissla
Och vad jag vet så har du nog mer att be om ursäkt för än vad jag har, jag ska be Linda om ursäkt det vet både du och alla andra som var där, även dom som inte var med oss :hihi

Och tack, men jag vill nog inte ha mer med dig att göra, din bror kanske är shyst men för nära släkting till dig, tyvärr :brinnerup
Tråkigt att du inte inser att det är DU som har gjort fel. Det hade räckt med att du tog tillbaka det du har sagt och sa tex: sorry,jag tänkte mej inte för...så skulle utgången vara en annan. Istället så är du spydig,uppkäftig och beter dej åt som om du var i trotsåldern :(
Det är MEJ du har varit uppkäftig mot!!! Att jag lägger mej in i när du nämner Linda i nåt fattar väl vem som helst att jag gör i det här läget.
Ville bara klargöra det för dej sen är det upp till dej hur du gör...
(kommer inte skriva nåt mer här nu,vill du nåt så finns PM)

Men fan va kass du e!
Har du inte skaffat en hoj än? Dålig planering helt klart...
Hade jag vart i dina kläder så hade jag inte ens tänkt tanken å köra upp med din hoj, det ÄR svårt med en sådan hoj! Jag hade istället åkt ner till kramérs skola vid odinsplatsen å lånat en hoj för en billig peng...

Tro mig det e värt dom pengarna å få hyrt dig en av deras hojar, helt klart!

Tror dom har kawa er-5...

Lycka till...

Miss_Orchidee skrev:
Kommer ändå känna mig supernervös så det spelar ingen roll om jag flyttar fram den tyvärr.... då blir det bara att ja inte gör det.

Jag är jätte glad att jag har 125an inge snack om den saken, för den har gett mig grymt mycket roligt (även om ja hatar den ibland :hihi ) Och jag vill självklart ha en större..... alltså.. ja tror inte ni förstår hur stor Scenskräck och presstations ångest jag har... hade ni vetat det så hade ni nog vart av annan uppfattning... Inte alltid lätt att spela tuff......

Herregud, detta fixar du säkert utan problem!
Tänk så här nu... "Vad finns det å vara rädd för? Om jag inte skulle klara det så e det ju faktiskt bara å göra det en gång till... " Svårare än så e det ju faktiskt inte... :)

JONQAS skrev:
Men fan va kass du e!
Har du inte skaffat en hoj än? Dålig planering helt klart...
Hade jag vart i dina kläder så hade jag inte ens tänkt tanken å köra upp med din hoj, det ÄR svårt med en sådan hoj! Jag hade istället åkt ner till kramérs skola vid odinsplatsen å lånat en hoj för en billig peng...

Tro mig det e värt dom pengarna å få hyrt dig en av deras hojar, helt klart!

Tror dom har kawa er-5...

Lycka till...
Tommys trafikskola vid lisebergshotellet har också en lätt 500... har för mig man kan hyra den för 600 eller 800

sharpedge skrev:
Tommys trafikskola vid lisebergshotellet har också en lätt 500... har för mig man kan hyra den för 600 eller 800
Tror ni inte att varenda körskolehoj är bokad för lektioner hur långt fram som helst?

Så var det iaf förra året...

...men har man tur så är det nån som avbokar sin lektion.

Tänk då bara på att man iaf måste ha handledare till Säve. Förhoppningsvis inte hem igen.

Min lilla peng

Mark skrev:
Tror ni inte att varenda körskolehoj är bokad för lektioner hur långt fram som helst?

Så var det iaf förra året...

...men har man tur så är det nån som avbokar sin lektion.

Tänk då bara på att man iaf måste ha handledare till Säve. Förhoppningsvis inte hem igen.

Min lilla peng
Skitsamma, ja kör upp på min....

Det kommer gå kanon iallafall, måste det ju göra jag har ju kört i 2 år utan fara ( :hihi ) Ikväll ska jag övningsköra.... om jag har råd :rolleyes: nu ska det betalas räkningar..... :gnissla:

Det är nog lättast att köra upp med den hoj man har mest timmar på hur som helst!

Men i år har dom ju tatt bort de klassiska nervositetsgrejerna som garagevändningen å tidtagningen på slalomen så det är la bara att gasa på så löser det sig!

Lycka till!

FÖRGÖRAREN

Var ute vid Eriksberg idag med Jojoman och Skrutten,...

Den nya slalombanan gick kanon klarade den 2 ggr på slutet nu! Helt underbart!

men mer övning är det ju som gäller, Som sagt Jojo -125an står till din tjänst så fort ja ska övningsköra! Tack för all hjälp idag både Skrutten och JOjo! Jätte snällt! :tummenupp

Man får väl ta och klämma ur sig ett Lycka till då! :tummenupp
Går nog bra om du håller huvudet kallt. :tungan

Hur är den nya banan jämfört med den gamla?

Hur gick det idag då? Berätta allt om uppkörningen! Min domedag är 6/7...

Antingen är hon ute och kör :Rockbanan
ELLER...
så är hon inte det. :3freak

Tror på det förstnämnda.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT