Mycket kul läsning i den här tråden.
Många som blivit kuggade, skyller på än det ena och ändet andra.
De hävdar att de visst hade koll på läget, att inspektören inte fått till det med tanten, osv.
Dock glömmer det bort det "tunnelseende" som inträder under en så pressad situation som en uppkörning trots allt är. Därför kan deras egna redogörelser över vad de presterade under uppkörningen knappast beskrivas som objektiv.
Slutsats: Blev du kuggad under uppkörningen, körde du sanolikt också som en påse nötter...
Kul läsning i alla fall.
Många som blivit kuggade, skyller på än det ena och ändet andra.
De hävdar att de visst hade koll på läget, att inspektören inte fått till det med tanten, osv.
Dock glömmer det bort det "tunnelseende" som inträder under en så pressad situation som en uppkörning trots allt är. Därför kan deras egna redogörelser över vad de presterade under uppkörningen knappast beskrivas som objektiv.
Slutsats: Blev du kuggad under uppkörningen, körde du sanolikt också som en påse nötter...
Kul läsning i alla fall.
Shit vad mycket "roligt" som kan hända under en uppkörning. "CAPI": jag skratta fan så jag grät när jag läste om din
! No offense!
. Iaf, första gången kuggade han mig eftersom jag SATT NED BENET i serpentinen. Jag lovar, körde säkert serpentinen 150 miljoner ggr i skolan och satte aldrig ner benet. Men på uppkörningen då jävlar, bäst å passa på å se vad som händer liksom :kocko ! Hade kunnat skjuta av mig det om jag säger så
! Som tur var fick jag en ny tid redan en vecka senare och då för samma snubbe! Kult! Men då var han såååå nice, kan ju ha beott på att det var utfärdat stormvarning och det regnade i sidled. Jag blåste omkull i garagevändningen! När jag klarat den jävla banan (4 försök, det går för sakta, det går för sakta, det går för sakta, hm trodde man skulle köra under 20 sek inte under 15) så fick jag som pris plocka ihop ALLA koner på hela banan.
!
Men de övriga 3 har gått bra.