Klockringaren
nissenys
Om man har elluttag i garaget , säkra av dom så att dom knappt pallar ge el till en ladyshaver utan att säkringen går så dom inte kan använda en vinkeslip eller annan skit där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant..Ja jag vet att det inte är ditt topic men det tillhör ämnet
Eller får tjuven fler tips om hur dom kan göra för att kunna stjäla hojar.
Vill tjuven ha hojen så tar tjuven hojen oavsett hur många lås alla hojar får...
Styrlås i ett garage med smal dörr så är saken en biff, right?
... Finns väl rök som löser ut vid larm oxo så man inte ens ser sin egen hand framför näsan. Kanske lite overkill men det borde funka då många kontantdepåer runt om i världen använder det (tror jag, har jag hört...osv)
Tordes inte detta göras starkare om det inte presterar det de är avsett för? Nåt för tillverkarna att förbättra kanske....
Man borde väl kunna fixa nån elektrisk spärr på skiten också som är svår att klura ut för en stressad bov som är hög som turning torso ?
Jag skulle tro att en extra brytare för tändning eller något annat vitalt är grymt effektivt om man tänker till och gömmer den bra.
Har inte de flesta nya japanska bågar startspärr idag dessutom? Är givetvis inget stöldskydd, men om det behövs ny styrelektronik för herrejössesmycket pengar om man nu inte bra är intresserad av att kränga delar borde det väl vara någorlunda avtändande för bössen?Tordes inte detta göras starkare om det inte presterar det de är avsett för? Nåt för tillverkarna att förbättra kanske....
Man borde väl kunna fixa nån elektrisk spärr på skiten också som är svår att klura ut för en stressad bov som är hög som turning torso ?
Ska man parkera utomhus, rejäl kedja runt bakhjulet, lås fast i lyktstolpe eller annat fast föremål. Parkera synligt, göm inte undan hojen - det är kontraproduktivt. Ju fler som ser den desto bättre! Montera larm, det finns billiga som tjuter bra.
Har man hojen i privatgarage så är man nog "home safe" redan där, som flera redan skrivit.
Har inte de flesta nya japanska bågar startspärr idag dessutom? Är givetvis inget stöldskydd, men om det behövs ny styrelektronik för herrejössesmycket pengar om man nu inte bra är intresserad av att kränga delar borde det väl vara någorlunda avtändande för bössen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |