Undersökning =)

• Thread starter Thread starter IGNJATOVIC
  • Start date Start date

IGNJATOVIC

Guest
Hur lång tid klarar du dig utan att fysiskt träffa din flickvän/pojkvän?

Hur lång tid klarar du dig utan att ha någon kontakt med din flickvän/pojkvän (sms, telefon osv) ?

:)

Singel, jag får vara ifred hela tiden. :)

Beror på vad du menar med "klarar du dig"? Gällande den fysiska biten alltså...:rolleyes:

Kontakt per telefon: tja... vi pratar/SMSar minst en gång per dag.. innan han kommer hem från jobbet vill säga..

På den tiden jag hade sambo var det svårt att undvika daglig kontakt, men fysiskt ett par dar, telefon dagligen. Nu är jag singel och har fått lite lugn och ro..

Beror på vad du menar med "klarar du dig"? Gällande den fysiska biten alltså...:rolleyes:

Kontakt per telefon: tja... vi pratar/SMSar minst en gång per dag.. innan han kommer hem från jobbet vill säga..

Tja, jag syftade på hur länge "man står ut" innan man måste höra av sig till sin partner om denne inte hör av sig till en...

På den tiden jag hade sambo var det svårt att undvika daglig kontakt, men fysiskt ett par dar, telefon dagligen. Nu är jag singel och har fått lite lugn och ro..

Tycker du att det är bättre nu när du är singel?

Träffar en tjej som inte hör av sig särskilt ofta, och när hon väl gör det så smsar hon - hon har ringt mig (tror jag räknat rätt till) 5-6 ggr under de 6 månaderna vi träffats.

Last edited:
Tja, jag syftade på hur länge "man står ut" innan man måste höra av sig till sin partner om denne inte hör av sig till en...

Jo men det svarade in på min fråga om det första.. "Hur lång tid klarar du dig utan att fysiskt träffa din flickvän/pojkvän?". Menar du innan man bara MÅSTE få se han/hon?

isåfall är det nog någon dag gällande "att fysiskt se" honom.
annan kontakt är det nog som mest 1 dag. Får jag inte prata med honom (om han är bortrest) innan jag går o lägger mig blir jag tjurig.

En dag går bra för min del utan att träffa eller höra nåt från min flickvän men sen vill man gärna höra att dom lever. Ett sms funkar väl nån gång ibland, men jag tycker att man kan få fram så mycket mer över ett telefonsamtal.

Om jag var tillsammans med en tjej som ringt mig 5-6 ggr på 6 månader så hade jag nog funderat lite :va
Visst hon kan ju vara en sån som bara sms:ar eller MSN:ar men va fan är det för förhållande. Har man inte möjlighet att träffas på riktigt så tycker jag att man åtminstone kan prata över telefon

En dag går bra för min del utan att träffa eller höra nåt från min flickvän men sen vill man gärna höra att dom lever. Ett sms funkar väl nån gång ibland, men jag tycker att man kan få fram så mycket mer över ett telefonsamtal.

Om jag var tillsammans med en tjej som ringt mig 5-6 ggr på 6 månader så hade jag nog funderat lite :va
Visst hon kan ju vara en sån som bara sms:ar eller MSN:ar men va fan är det för förhållande. Har man inte möjlighet att träffas på riktigt så tycker jag att man åtminstone kan prata över telefon

pm...

Singellivet verkade väldigt fritt, sorglöst och skoj då, men nu när jag testat skulle jag vilja påstå att det suger rent generellt. :gnissla

Finns ju både för och nackdelar med att vara singel...

Jag kan sitta framför datorn i kallingar, noppiga strumpor, orakad och med kärlekshandtag och ändå påstå att jag är rätt sexig när man snackar med nån brud på nätet :tummenupp Om jag vill ta en bira och kolla på Simpsonsfilmen en tisdagkväll så gör jag det, utan gnäll om gilmore girls eller annat jidder.

Den största nackdelen med att inte ha sambo är ju att man själv får dega allt och därför inte kan ha alla kul prylar/häftigaste hojen som man vill ha...

Om man är lite kärlekskrank så kostar en weekend i polen inte så mycket, kärleken där är inte så dyr heller :D

/Ensamstående

kan finnas spår av ironi i texten

Edit: Om/när jag är i ett förhållande och man inte bor ihop så känns det ju bra att iaf höras en gång om dagen så man vet att allt är bra.

Last edited:
får man använda högerhanden?:D

tja, klarar och klarar... man skulle väl inte dö direkt så klarar sig gör man väl rätt länge... däremot skulle jag längta som fan och vara allmänt olycklig så jag skulle inte vilja vara utan henne nån längre stund... kanske en eller två veckor innan det är riktig kris liksom (vad sinnet klarar av) men ser helt att det inte går många dagar mellan mötena alls:) och sen att höras av... tja, i nuläget hörs vi flera gånger per dag på ett eller annat sätt så... en dag, kanske?:rolleyes:

Finns ju både för och nackdelar med att vara singel...

Jag kan sitta framför datorn i kallingar, noppiga strumpor, orakad och med kärlekshandtag och ändå påstå att jag är rätt sexig när man snackar med nån brud på nätet :tummenupp Om jag vill ta en bira och kolla på Simpsonsfilmen en tisdagkväll så gör jag det, utan gnäll om gilmore girls eller annat jidder.

Den största nackdelen med att inte ha sambo är ju att man själv får dega allt och därför inte kan ha alla kul prylar/häftigaste hojen som man vill ha...

Om man är lite kärlekskrank så kostar en weekend i polen inte så mycket, kärleken där är inte så dyr heller :D

/Ensamstående

kan finnas spår av ironi i texten

Edit: Om/när jag är i ett förhållande och man inte bor ihop så känns det ju bra att iaf höras en gång om dagen så man vet att allt är bra.

De kostar så innihelvete mkt mer att ha sambo än att va singel...

För övrigt så hatar jag att prata i telefon me tjejen, antingen e man med personen fysiskt eller så kvittar det fullständigt mer eller mindre.
Visst nångång då o då e de väl trevligt att snacka lite i telefon o om man e borta över helgen kanske man kan snacka ett par minuter efter ett par dagar.

Mina flicks har o andra sidan inte vare så glada över att jag aldrig hör mig heller :D

De kostar så innihelvete mkt mer att ha sambo än att va singel...

För övrigt så hatar jag att prata i telefon me tjejen, antingen e man med personen fysiskt eller så kvittar det fullständigt mer eller mindre.
Visst nångång då o då e de väl trevligt att snacka lite i telefon o om man e borta över helgen kanske man kan snacka ett par minuter efter ett par dagar.

Mina flicks har o andra sidan inte vare så glada över att jag aldrig hör mig heller :D

Håller med dej, är hon borta och gör nått över en helg eller liknande så är de väl dumt o slösa tid på att prata i telefon när man ändå kan prata om de när hon kommer hem efter 2-3 dagar..

Vi har varit ifrån varandra när vi har varit ute och rest på egen fot så att säga och det funkar ju utan problem. Ett skönt avbrott i vardagen, man mår bra av att sakna varandra en stund, först då inser man hur bra man har det annars.

Själv så bor jag ca 100 mil från brewden, träffas kanske en gång i månaden. Funkar sketabra. Alldeles lagom tid för att inte hinna bli less på'na.

Själv så bor jag ca 100 mil från brewden, träffas kanske en gång i månaden. Funkar sketabra. Alldeles lagom tid för att inte hinna bli less på'na.

Jag avundas personer likt dig som kan leva sådär, i mina ögon är det en ren misär att så sällan få ta del av någon man tycker om.

Har du inga behov du känner blir lidande då ni ses så sällan, såväl sexuellt som rent socialt umgänge?
Gör ni något annat än att nuppa när ni väl ses?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8