Underkläder

men som sagt, björn borg är skiten!

a.k.a håller inne skiten! :rolleyes:

nu har jag visserligen själv ett helt lager med Dressmann's "man basic"... men minns att jag tidigare hade någon anna sort...

fungerade fint från ca 10 års åldern fram till pubis... VEM FAN ÄR SÅ TRÖG ATT MAN PLACERAR EN ÖPPNING (ELLER OKEJ, TVÅ) DÄR MAN HAR PAKETET!?!?!?!

krävde ju inte ens 0,1 hästkraft nere i skrevet på en för att ens trogna tjänare tittade ut ur paketet (och skallade gylfen...):huvet :näsblod

Alltid Kronans. De framhäver min manliga muskelbyggarkropp ;)

Bifogat

• kkk.JPG
    kkk.JPG
    20.9 KB · Visningar: 114
a.k.a håller inne skiten! :rolleyes:

nu har jag visserligen själv ett helt lager med Dressmann's "man basic"... men minns att jag tidigare hade någon anna sort...

fungerade fint från ca 10 års åldern fram till pubis... VEM FAN ÄR SÅ TRÖG ATT MAN PLACERAR EN ÖPPNING (ELLER OKEJ, TVÅ) DÄR MAN HAR PAKETET!?!?!?!

krävde ju inte ens 0,1 hästkraft nere i skrevet på en för att ens trogna tjänare tittade ut ur paketet (och skallade gylfen...):huvet :näsblod

precis min tanke:tummenupp
jag vet, hata öppna boxers:huvet

Alltid Kronans. De framhäver min manliga muskelbyggarkropp ;)

fyfan! kronans kallingar är ju som att försöka hålla tillbaks en brunstig grizzlybjörn med ett par gummisnoddar!!

Björn Borg! :yoparty
Calvin Clein! :yoparty
H&M! :yoparty :yoparty
Dom där kallingarna jag köpte i filippinerna på lokala marknaden för 5 spänn eller vad dom kan ha kostat! :yoparty :yoparty :yoparty

I princip vad som heldst så länge det är boxershorts som sitter skönt! :tummenupp

Utav ren tristress och insomnia så tänkte ja skriva här...
Som de flesta andra killar så bryr ja mig inte om märke särskillt mycket...mer funktion...
Sitta bra, vara sköna o inte färga av sig på den vita dräkten man tränar i - för efter tillräckligt många träningspass så ser allt för jävla fördjävligt ut....

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back