Underkläder

Varje dag.... :D

(har faktiskt funderat på att låna grabbarnas boxers för att vara lite mindre intressant nån kväll så jag får vila iaf nån gång....) :gnissla

Va, gör du? Allvarligt alltså? Har du liksom sex varje dag med din sambo?
Är ni tillsammans med varandra?
Vad heter han?

Jag är mycket imponerad över er sexuella drift.
Blir det pastejköket när indianerna i vassen kommer och hälsar på?

Äger och använder endast svarta samt vita boxer från Calvin Klein...

Sköna och bra kvalite! rekomenderas. Jävla bögig kalsongtråd :näsblod

Last edited:
Va, gör du? Allvarligt alltså? Har du liksom sex varje dag med din sambo?
Är ni tillsammans med varandra?
Vad heter han?

Jag är mycket imponerad över er sexuella drift.
Blir det pastejköket när indianerna i vassen kommer och hälsar på?

Varför så intresserad...??

De flesta på forumet brukar ju ta till ett ramaskri när man pratar om sånt.... :D

Du gjorde lumpen för 10-12 år sen?
Hur många kan man sno egentligen som soldat?

Jag har sju par som införskaffades sprillans nya vid muck 2000. Sju par räcker ca en vecka så de har tvättats veckovis i snart sju år och de hänger fortfarande ihop. Passformen är precis som när de var nya, men några småhål har det börjat bli tyvärr...

Då är de också gjorda för att tvättas i 95 grader... :D

Tilläggas bör att de är skönare än några boxers jag nånsin köpt. Precis lagom - inte för tighta, inte för lösa. Betalar gärna för nya par när dessa inte duger längre. Räknar dock med att kunna kräma ytterligare 4-5 år ur dom... :)

Jag har sju par som införskaffades sprillans nya vid muck 2000. Sju par räcker ca en vecka så de har tvättats veckovis i snart sju år och de hänger fortfarande ihop. Passformen är precis som när de var nya, men några småhål har det börjat bli tyvärr...

Då är de också gjorda för att tvättas i 95 grader... :D

Tilläggas bör att de är skönare än några boxers jag nånsin köpt. Precis lagom - inte för tighta, inte för lösa. Betalar gärna för nya par när dessa inte duger längre. Räknar dock med att kunna kräma ytterligare 4-5 år ur dom... :)

Går det inte att köpa dessa någonstans... Har inte gjort lumpen själv men köpte för många år sen ett par kalsonger av märket KRONAN på lager 157 utanför borås...

Borde inte försvarsmakten inse förtjänstmöjligheten med detta å börja kränga kalsonger till vanligt folk??? :tummenupp

Går det inte att köpa dessa någonstans... Har inte gjort lumpen själv men köpte för många år sen ett par kalsonger av märket KRONAN på lager 157 utanför borås...

Borde inte försvarsmakten inse förtjänstmöjligheten med detta å börja kränga kalsonger till vanligt folk??? :tummenupp

Precis, en liten kalsongbutik med det klatshiga namnet "Hennes & Haubitz" kanske? :hihi

Undrar faktiskt också det (till vis gräns och gäller ju inte allt) Är nån så dum att den lånar ut så... :hihi

Du grabben, när vi vuxna pratar om att låna så pratar vi om att vi lånar från banken pga att vi har lånat pengar därifrån..

Inte lånat av nån kompis... :puckosmiley

Impa på en brud med en hoj, ja, det funkar nog..:tuttar :D ..men varför äga, när man kan låna...:va :D

jag har bara hoj för att impa brudar..

De känns bättre att inte ha några lån tycker jag :D..

Last edited:
För övrigt har jag 2 eller 3 par i stort sett, eller helt, oanvända kallingar från lumpen...de va av senaste årsmodell så ja snodde dem..

har aldrig använt kronans kallingar, vägrar sätta på mig nåt som nån annan äckeljävel haft på sig som de sen tvättat lite :zpy

Finns att hämta för en symbolisk summa i Karlskoga :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...