Ullis i KvP

Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
Ser du nu nyteknik? Det enda du lyckats med är att sätta dig på en tjej, snacka om förtryck. Är det vägen till ett jämställt samhälle, att trycka ner de tjejer som vågar göra det de vill?
Satt sig på någon. Knappast. Gav luft åt vad jag såg på en helsida: en naken tjej. Och att det förvånade mig. So what?

Swedie skrev:
Kommer vi någonvart?

Det har iaf Ullis gjort.

Jag kommer ingen vart I MITT ARBETE för jag sitter och surfar på SH hela tiden :huvet :hihi

Du får hålla stängt mellan 09.00 - 18-00 typ :fatta!

OBS Ironi!

Markus skrev:
Om du nu vill böga på film ( :hihi )så angår det din mamma i viss mån men i första hand din sambo, att det skulle angå nyteknik håller jag däremot inte med om.
Så om någon kände igen mig i ett sammanhang, vad som helst, så får det inte diskuteras på SH?
Släpp hörnflaggan nu Markus ;)

Nyteknik skrev:

So what? Skojar du?
Du häver ur dig dina moralkakor om hur samhället borde se ut i din drömvärld, på bekostnad på denne Ullis. Du bemödar dig inte att öppna en ny tråd ens, och resultatet är att en tjej (du vet en sådan som du påstår dig värna) blev ledsen, och ledsen är ungefär att likställa med nertryckt. Ser du inte att det blev fel den här gången? Hur väl du än menade.

Miss Ullis skrev:
När jag först läste vad nyteknik skrev om mig så blev jag såklart sårad!
Men vad är han till mig egentligen!?
Ingenting....
Nä just det bara ännu en mosad fluga på mitt kåpglas, det som betyder nått är vad de som står mig nära tycker! Det är de personerna som jag lever med...
Om min pappa är stolt över mig och över de bilder jag tagit o det gäller ALLA bilder jag tagit då kan jag känna mig lugn, det var honom jag var mest orolig över...

Alla mina nära älskar mig och är stolta och tycker att det jag gjort är bra, det är det enda jag behöver...

sen vad alla andra tycker som inte känner mig skiter jag i, Gillar ni det så tack så mycket för stödet och intresset! Gillar ni inte det så fine! Som MW sa det ligger i betraktarens ögon I don´t give a fuck! Dom kan blunda, jag är nöjd med vad jag gjort och jag ångrar absolut ALDRIG någonsin det!

Eftersom jag läst denna disskisionen några gånger så tyckte jag att det var dags att säga vad jag tycker och känner.

Så nu kan ni fortsätta och disskutera era "Samhällsproblem"

:tummenupp
Du ska inte behöva försvara dig och dina val för någon alls här. Lycka till denna säsongen!

Till övriga: Det mest komiska med hela den här debatten är att de som vinner mest på det egentligen är oxtar... Hur många här kan ärligt säga att de inte kommer att tänka på märket i fråga när det disskuteras mc-stövlar?
Personligen tyckte jag inte att bilden i sig var så speciell, men det var mer en redigeringsfråga än motivet som plåtades. Och nej, jag finner den inte det minsta sexistiskt, och nej... det skulle inte störa mig om det hade varit en vältränad kille i samma pose... en välskulpterad kropp kan vara attraktiv oavsett kön...

oscar skrev:
Mitt omdöme om dig är att du är en dryg jävel utan känsla!
Personangrepp kanske du kan ta via PM istället eller behålla för dig själv.
Stämningen blir bättre då :pannkyss

Zilversurfer skrev:
Det hade min morsa gjort... :D

Min mamma e psykolog. Gissa om hon blev glad när började producera film - men jag tvivlar på att hon någonsin under de 4 år jag jobbade diskuterade detta med sina vänner / bekanta / eller andra.

//A

sandstream skrev:
Personangrepp kanske du kan ta via PM istället eller behålla för dig själv.
Stämningen blir bättre då :pannkyss

Då borde denna tråda inte ens kommit längre än till ett grattis till ullis att hon fått en liten artikel om sig i en tidning - något inte så många här lyckats med.

Webspy skrev:
Då borde denna tråda inte ens kommit längre än till ett grattis till ullis att hon fått en liten artikel om sig i en tidning - något inte så många här lyckats med.
Det är sant men bara för att en gör fel behöver vi inte fortsätta med det :tummenupp

Man kan väl dela upp folket som diskuterar här.

1: Reklam brachen är synisk och jobbar åt porr industrin.
2: Alla som ser hud har genast en inre lust att stoppa snoppen i det. Är man kvinna har man ingen lust.
3: Tycker att det är fel sätt att sälja stövlar imo att naket är tabu och jag alldrig såg min mamma naken.
4: Dom som helt enkelt skiter i det.
5: Mäniskan har ett visst eget ansvar för sitt liv och är fullt kompitent att göra egna bedömingar när var och hur jag vill visa mig.
6: Gör vad du vill, du har inget ansvar för andra mäniskor.
7: Har redan bilden plus halva bigbrother damer som skrivbordunderlägg.
8: Är reggade på SH för att tanka ner depåbrudar, går inte utanför dörren pga att dom tokrunkar mest hela dagarna.

björn

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...