Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bättre vi tar det på plats, inte så många "ÖGON"Marals76 skrev:Vart går färden? Någon som har nått inplanerat?
Bla bla bla, jag har ju erkännt att jag inte är snabb... ok...sanntur skrev:Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...
sanntur skrev:Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...

Firefly skrev:Lite bilder från idag...
DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA???Firefly skrev:Lite bilder från idag...
:kocko 
sanntur skrev:DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA???:kocko
![]()

Klart den gör. Jag trodde bara inte du ville vara med på sådan posörverksamhet....sanntur skrev:DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA???:kocko
![]()

Firefly skrev:Klart den gör. Jag trodde bara inte du ville vara med på sådan posörverksamhet....![]()

HAr pratat runt lite med folk.Marals76 skrev:När ska ni till Bike i helgen?? Vi kunde kanske mötas upp en bit på vägen![]()

Read my profile... Jag har ju erkännt mig som posör.hållundan skrev:Jäklar, det är ruskigt mycket posörvarning på er gubbar där uppe!!!
Närå, det är svinsnyggt
Jag kommer säkerligen upp som sagt å åker ett par svängar med er när sommaren börjar komma...
/H

Jag kom på ett namn på "din" klubb, "BALKRYTTARNA MC"Firefly skrev:Read my profile... Jag har ju erkännt mig som posör.![]()

Tjena. Det är ju kanon. Vi ska ses på torget i Uddevalla klockan 10:00 är det tänkt...CBRDea skrev:Tjena!
Försöker ragga ihop ett gäng från lysekil/brastad för en biketur till helgen. Kanske kan mötas i U-A. Ser ju coolare ut desto fler vi är![]()
Kan kanske få ihop fem sex hojar, inte många men alltid något.![]()
Det var jag som kom till taxi i lysekil på annandag påsk, rödvit CBR. Snackade ett par ord med ett par av er. Vi från lysekil/brastad är troligen gärna på när det gäller klubb.
"Four Town Posers"![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |