Uddevalla

Vart går färden? Någon som har nått inplanerat?

Last edited:
Fan va fint me en UA-tråd. ser fram emot sommarn när vi blir många som åker.. snart klar me pluggandet så man kommer hem igen..

Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...

sanntur skrev:
Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...
Bla bla bla, jag har ju erkännt att jag inte är snabb... ok...

Lite bilder från idag...

Bifogat

• Bild 022.jpg
    Bild 022.jpg
    131.8 KB · Visningar: 57
  • Bild 020.jpg
    Bild 020.jpg
    124.1 KB · Visningar: 52
  • Bild 014.jpg
    Bild 014.jpg
    118.6 KB · Visningar: 56
  • Bild 023.jpg
    Bild 023.jpg
    122.8 KB · Visningar: 54
sanntur skrev:

Kanon :tummenupp
Nästa gång tar vi en väg med riktigt bra asfalt så vi kan hålla lite tempo mina däck var ju iskalla :tungan

sanntur skrev:
DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA??? :va :kocko :va

Inte ska du väl visa alla din racer jobbigt om alla bygger om till samma modell då är du ju inte längre ensam om den :yoparty

Firefly skrev:
Klart den gör. Jag trodde bara inte du ville vara med på sådan posörverksamhet.... :blah

När ska ni till Bike i helgen?? Vi kunde kanske mötas upp en bit på vägen :mattias

Marals76 skrev:
När ska ni till Bike i helgen?? Vi kunde kanske mötas upp en bit på vägen :mattias
HAr pratat runt lite med folk.
Har sagt att vi ses på torget och åker strax innan 10:00.
Vet inte om det e lite tidigt eller???

Ska vi säga Kvart i tio på lördag på torget.
Off to bike!!!

Jäklar, det är ruskigt mycket posörvarning på er gubbar där uppe!!! :lol

Närå, det är svinsnyggt :tummenupp

Jag kommer säkerligen upp som sagt å åker ett par svängar med er när sommaren börjar komma...

/H

Kl 10.00 från Uddevalla? Låter ganska tidigt lagom är väl att man är i Trollhättan runt 12.00. Är ju iofs om man tar en tur innan????

hållundan skrev:
Jäklar, det är ruskigt mycket posörvarning på er gubbar där uppe!!! :lol

Närå, det är svinsnyggt :tummenupp

Jag kommer säkerligen upp som sagt å åker ett par svängar med er när sommaren börjar komma...

/H
Read my profile... Jag har ju erkännt mig som posör. :hej

Tjena!

Försöker ragga ihop ett gäng från lysekil/brastad för en biketur till helgen. Kanske kan mötas i U-A. Ser ju coolare ut desto fler vi är :yoparty

Kan kanske få ihop fem sex hojar, inte många men alltid något. :tungan

Det var jag som kom till taxi i lysekil på annandag påsk, rödvit CBR. Snackade ett par ord med ett par av er. Vi från lysekil/brastad är troligen gärna på när det gäller klubb.

"Four Town Posers" :tungan

CBRDea skrev:
Tjena!

Försöker ragga ihop ett gäng från lysekil/brastad för en biketur till helgen. Kanske kan mötas i U-A. Ser ju coolare ut desto fler vi är :yoparty

Kan kanske få ihop fem sex hojar, inte många men alltid något. :tungan

Det var jag som kom till taxi i lysekil på annandag påsk, rödvit CBR. Snackade ett par ord med ett par av er. Vi från lysekil/brastad är troligen gärna på när det gäller klubb.

"Four Town Posers" :tungan
Tjena. Det är ju kanon. Vi ska ses på torget i Uddevalla klockan 10:00 är det tänkt...

Jag såg en mc-snut som övningskörde idag. Hojen var inte stripad med polisdekaler. Men det var en vit BMW med lite oranga klistermärken och röd övningsmc-skylt på. Och föraren MC-snutkläder. Plus en polisbil som låg bakom honom då såklart.
Det såg lite kul ut... Fast det betyder ju en till mcpolis i stan. Mindre bra...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back