Uddevalla

Halden

Pratade med några idag, Nån som e intresserad av en sväng till halden med "omnejd" den 16/5, ska tydligen va lite "livat" i norge dan innan 17:e. Mötas på torget vid 13-tiden kanske?? Data nördar, gör en lista... :tummenupp

Vi blev ett gött gäng idag ändå!!!
Synd att gbg:arna inte kom.

Sanntur skulle inte du komma??? På 4 hjul???

Men det va kul idag iaf.

Wolfskin skrev:
Vi blev ett gött gäng idag ändå!!!
Synd att gbg:arna inte kom.

Sanntur skulle inte du komma??? På 4 hjul???

Men det va kul idag iaf.
Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp) :D :lol Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er :rofl :hihi :rofl

sanntur skrev:
Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp) :D :lol Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er :rofl :hihi :rofl
Det är då jag som är den andra kaffetanten om någon undrar vem han syftar på... :hej

Och nej, jag tar inte illa upp för att bli kallad kärring heller. :tuttar
Jag anser mig bara ha en högre grad av självbevarelsedrift än vissa andra... :tungan :lol

sanntur skrev:
17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.
Har ju börjat jobba igen! så jag har råd med kaffe å fika :hihi

Föresten trodde du skulle komma till torget igår, enda chansen att köra om dig! :)

trevligt igår :tummenupp
alltid kul att köra hoj :)
FÅr bli många turer i vår/sommar. lyckades få med en lysekilare igår, ska bli fler i fortsättningen hoppas jag. :banana
Ju fler desto roligare

Race

undefined
Wolfskin skrev:
17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.
Har ju börjat jobba igen! så jag har råd med kaffe å fika :hihi

Föresten trodde du skulle komma till torget igår, enda chansen att köra om dig! :)
:tummenupp
De är roligt att se att det finns nytt hojfolk i stan som vill gasa!!!!
Ja dyker upp någon dag med några fler som är gastokiga......

LYSTRING ALLA MED UDDEVALLAANKNYTNING!!! :hördu
Nu har Swedie fixat ett eget litet "forum" åt oss. :Bugar

Så gå nu in under MC-grupper så finns en avdelning som heter Uddevalla där. Håll snacket snyggt där nu så låter Swedie oss behålla det.
Så från och med nu så kan ni starta egna trådar i uddevallaforumet under MC-grupper.

Därmed är denna tråden avslutat!

/Firefly

================================================

Johan R6 skrev:
Aronsmedlem? Finns klubben kvar? Längesen man såg nån tycker ja.. :confused:

:banana Gänget finns kvar men dom flesta sålde efter vissa olycker som hände och några gasar i skogen. skoj att de finns och ordnas saker igen så att det hörs att några gasar igen... de e för mycke bilar i stan så fram med hojarna..... :D

Firefly skrev:
LYSTRING ALLA MED UDDEVALLAANKNYTNING!!! :hördu
Nu har Swedie fixat ett eget litet "forum" åt oss. :Bugar

Så gå nu in under MC-grupper så finns en avdelning som heter Uddevalla där. Håll snacket snyggt där nu så låter Swedie oss behålla det.
Så från och med nu så kan ni starta egna trådar i uddevallaforumet under MC-grupper.

Därmed är denna tråden avslutat!

/Firefly

================================================
.....

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back