När det är blött e´det GRATIS!!Firefly skrev:Jag har inte däck nog att ha råd med börnisar... Inte ens på gräs skulle jag tänka mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När det är blött e´det GRATIS!!Firefly skrev:Jag har inte däck nog att ha råd med börnisar... Inte ens på gräs skulle jag tänka mig![]()
Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp)Wolfskin skrev:Vi blev ett gött gäng idag ändå!!!
Synd att gbg:arna inte kom.
Sanntur skulle inte du komma??? På 4 hjul???
Men det va kul idag iaf.
Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er

Det är då jag som är den andra kaffetanten om någon undrar vem han syftar på...sanntur skrev:Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp)![]()
Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er
![]()
![]()
![]()

17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.sanntur skrev:Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp)![]()
![]()
![]()
![]()
Wolfskin skrev:17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.
Har ju börjat jobba igen! så jag har råd med kaffe å fika![]()
Föresten trodde du skulle komma till torget igår, enda chansen att köra om dig!![]()
Johan R6 skrev:Aronsmedlem? Finns klubben kvar? Längesen man såg nån tycker ja..![]()
Gänget finns kvar men dom flesta sålde efter vissa olycker som hände och några gasar i skogen. skoj att de finns och ordnas saker igen så att det hörs att några gasar igen... de e för mycke bilar i stan så fram med hojarna..... .....Firefly skrev:LYSTRING ALLA MED UDDEVALLAANKNYTNING!!!![]()
Nu har Swedie fixat ett eget litet "forum" åt oss.![]()
Så gå nu in under MC-grupper så finns en avdelning som heter Uddevalla där. Håll snacket snyggt där nu så låter Swedie oss behålla det.
![]()
Så från och med nu så kan ni starta egna trådar i uddevallaforumet under MC-grupper.
Därmed är denna tråden avslutat!
/Firefly
================================================
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |