uncletom
Gudomlig sporthojare
Inget fel att byta passion. Vi har alla olika saker vi fastnar för och vill utforska.Mitt minne av supermotard (superknutte) var att bästa paket oavsett underlag skulle utses.
Alltså borde det vara första alternativet i allround kan jag tycka. Resten är bling och packväskor.
Jag kör knappt längre, det konkurrerar med stuglivet. Ta hojen till jobbet bland alla med kass impulskontroll i trafiken är för farligt. Senaste turen fick jag ett jävla framhjulskas på en snabellagning jag inte såg så småvägar verkar också förstört.
Har bytt bil till eldrivet och är kär, börjar tycka att ottomotorerna hör hemma på museum bland ångmaskiner och väderkvarnar.
Jaha? Men det måste väl betyda att hojen har alldeles för kraftig motor för sin vikt. Varför vill man ha det så? Hojen funkar väl bäst om den är möjligtvis aningens "över-styrkt". Det där låter extremt, och då blir den väl dessutom ganska okörbar, enligt klippet där.- Jag tror det var han som efter körningen sa att det var knepigt att behöva köra på 4:an för att inte hojen skulle lyfta stup i kvarten.