Firefly
Sporthojsnörd
Jag tog de två tröjorna som vann förra omröstningen och sätter dem mot fyra nya...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är Djurgårdare, så AIK-färgerna känns lite hårt. Men jag börja växa över det nu...Mark skrev:Om man är lite allergisk mot färgkombinationen svart/gul blir det här ganska svårt...![]()
Firefly skrev:Jag är Djurgårdare, så AIK-färgerna känns lite hårt. Men jag börja växa över det nu...
Vi valde det inte för att det är AIK's färger. Aldrig i livet. Sluta nu...Poffer skrev:När valdes just svart/gult då och hur kom ni fram till just AIK-färgerna![]()
Firefly skrev:Vi valde det inte för att det är AIK's färger. Aldrig i livet. Sluta nu...
Vi som startade klubben förknippar namnet med gult... Vi har sett det oftast i gult och därför vill vi ha namnet i gult. OCh det är rätt snyggt att ha loggan i samma färg som namnet...
Poffer skrev:så matchar dom ju din hoj också![]()
Firefly skrev:Suck...
Det var inget personligt... Och inte från din sida heller. No hard feelings...Poffer skrev:Oops, misstänkte att du kunde ta det så. Var klumpigt skrivit och var tänkt som ett skämt, absolut inte som ngn pik. Svart/gult är snyggt och passar bra som färger på en mctröja. Guld hade vart riktigt snyggt, men säkert en hel del dyrare. Alternativ 3 och 6 är snygga...dött lopp mellan dom två enligt mig. Alternativ ett var också riktigt snygg, men den hade kanske passat bättre om det hade varit en hondaklubb eller liknande. Verkar som att den är populär ändå, vilket bevisar att det kanske inte spelar så stor roll...
Hur mycket extra kostar det i guld? Hade sett riktigt maffigt ut, skulle jag tro.
Endast mina egna tankar och försök till konstruktiv kritik.
EDIT: Trötthetssyndrom...
Wolfskin skrev:Vilken hoj som är på det nuvarande trycket spelar ingen roll.
När vi väl bestämt utformingen på trycket kan vi bara modda om just hoj bilden så att det blir en icke existerande hoj.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |