Tyck till!

Vilken är bäst?

• Antal röstningar
    0

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag tog de två tröjorna som vann förra omröstningen och sätter dem mot fyra nya...

Last edited:
Om man är lite allergisk mot färgkombinationen svart/gul blir det här ganska svårt... :va

Mark skrev:
Om man är lite allergisk mot färgkombinationen svart/gul blir det här ganska svårt... :va
Jag är Djurgårdare, så AIK-färgerna känns lite hårt. Men jag börja växa över det nu...

Firefly skrev:
Jag är Djurgårdare, så AIK-färgerna känns lite hårt. Men jag börja växa över det nu...

När valdes just svart/gult då och hur kom ni fram till just AIK-färgerna :rolleyes:

Poffer skrev:
När valdes just svart/gult då och hur kom ni fram till just AIK-färgerna :rolleyes:
Vi valde det inte för att det är AIK's färger. Aldrig i livet. Sluta nu...

Vi som startade klubben förknippar namnet med gult... Vi har sett det oftast i gult och därför vill vi ha namnet i gult. OCh det är rätt snyggt att ha loggan i samma färg som namnet...

Så, nu har jag röstat på bild 1, och jag har läst en massa grafiskt brôte i skolan, så jag kan den här skiten. Den som är av annan åsikt inbjuds till en lustiger dans medelst knogjärn på valfri plats.

:fatta!

Punkt.

Firefly skrev:
Vi valde det inte för att det är AIK's färger. Aldrig i livet. Sluta nu...

Vi som startade klubben förknippar namnet med gult... Vi har sett det oftast i gult och därför vill vi ha namnet i gult. OCh det är rätt snyggt att ha loggan i samma färg som namnet...

Okaj okaj, syftade inte på att ni valde dom för att det var AIKs färger, mer på att ni inte undvek dom :gnissla Hehe, nädå färgerna är allt bra, så matchar dom ju din hoj också :rolleyes:

Poffer skrev:
så matchar dom ju din hoj också :rolleyes:

Suck... Nu lägger jag snart ner... (inget personligt, fler har kommenterat...)
Jag skiter väl fan i om tröjan blir i blått tryck med en R1 på.

Jag började med att ha namnet i rött... Sen gjorde Akora en grej i guld, vi fortsatte med gult och flest är vana med och vill se namnet i gult. Då är det väl lämpligt att ha trycket i just gult...

Och att min hoj var på de första bilderna beror på att ingen engagerar sig och skickar bra bilder att jobba med.
Är det konstigt att de bra högupplösta bilderna jag har är på min hoj???

Sen när jag gjorde en bild av en streetfighter så var det helt plötsligt dumt att han hade crosshjälm... Eller att det var en Fighter eftersom ingen i klubben har en... men inom en säsong eller två så är det nog några som har det...

Men i alla fall... Snart får jag få Konstruktiv kritik och hjälp med bilder eller så får någon annan fixa tröjorna.

Trött...

Firefly skrev:

Oops, misstänkte att du kunde ta det så. Var klumpigt skrivit och var tänkt som ett skämt, absolut inte som ngn pik. Svart/gult är snyggt och passar bra som färger på en mctröja. Guld hade vart riktigt snyggt, men säkert en hel del dyrare. Alternativ 3 och 6 är snygga...dött lopp mellan dom två enligt mig. Alternativ ett var också riktigt snygg, men den hade kanske passat bättre om det hade varit en hondaklubb eller liknande. Verkar som att den är populär ändå, vilket bevisar att det kanske inte spelar så stor roll...

Hur mycket extra kostar det i guld? Hade sett riktigt maffigt ut, skulle jag tro.
Endast mina egna tankar och försök till konstruktiv kritik. :tummenupp

EDIT: Trötthetssyndrom...

Last edited:
Poffer skrev:
Oops, misstänkte att du kunde ta det så. Var klumpigt skrivit och var tänkt som ett skämt, absolut inte som ngn pik. Svart/gult är snyggt och passar bra som färger på en mctröja. Guld hade vart riktigt snyggt, men säkert en hel del dyrare. Alternativ 3 och 6 är snygga...dött lopp mellan dom två enligt mig. Alternativ ett var också riktigt snygg, men den hade kanske passat bättre om det hade varit en hondaklubb eller liknande. Verkar som att den är populär ändå, vilket bevisar att det kanske inte spelar så stor roll...

Hur mycket extra kostar det i guld? Hade sett riktigt maffigt ut, skulle jag tro.
Endast mina egna tankar och försök till konstruktiv kritik. :tummenupp

EDIT: Trötthetssyndrom...
Det var inget personligt... Och inte från din sida heller. No hard feelings...

Vilken hoj som är på det nuvarande trycket spelar ingen roll.
När vi väl bestämt utformingen på trycket kan vi bara modda om just hoj bilden så att det blir en icke existerande hoj.
Tex, om bild nr 1 blir vald (den med dannes hoj på) så e det själva formen å färg sättningen som blir vald.
Sen kan man fixa till hojen, typ ändra lycktorna å lack mönstret å plötsligt har vi en hoj som inte finns.
Ta tex dom weelande hojarna, det e bara en hoj så att vi kan se om själva bilden e snygg eller inte. om man sen väljer samma mönster fast en annan modell av hoj så kommer det tex fortfarande vara en weelande hoj som antingen e hel gul eller bara gula konturer beroende på vilket mönster som blir valt.
Så dom nuvarande hojarna som e som tryck e inte dom slutgiltiga.
Ingen i klubben har förnärvarande ingen street fighter så det kanske inte e mega passande, men om en av dessa mönster blir valda så e det lätt att bara dra på kopor.
Phu, skriv kramp...

P.S.
Att Eldflugan valt att ha sin hoj kan ju enkelt förklaras att den hojen e den som han har lättast tillgänglig som modell.
Bra jobb Eldis...

Last edited:
Wolfskin skrev:
Vilken hoj som är på det nuvarande trycket spelar ingen roll.
När vi väl bestämt utformingen på trycket kan vi bara modda om just hoj bilden så att det blir en icke existerande hoj.

Ok, det är ju ett grymt svårt val egentligen. Ettan, trean och sexan är mina favoriter, men vilken av dom man skall välja är fruktansvärt svårt. Men det e ju bara positivit, då alla dom tre skulle passa riktigt bra över stället! :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025