Tuvängen körningarna

Ingen regn så kommer jag, va fullt på reserverade så det är väl bara att ställa sig i kö och vänta på sin tur..

Jag är på. Om det är torrt för jag är gjord i socker och hojen målad med vattenfärg.:)

Skulle det regna är det ju iaf lättare att följa instruktörens spårval, det är ju alltid nåt...

Är det samma procedur som i fjol? Med parkering uppe vid klubbstugan, inskrivning och därefter besiktning innan man ställer sig i depån.

Just nu ser det ut som uppehåll på smhi's hemsida på lördag. Men det hinner säkert ändra sig.

Edit: Och nu säger de regn på lördagsförmiddagen, tüpischt.

Last edited:
meteogram.png

Ser ju lovande ut :banana

kommer på lördag, men på 4 hjul och kamera :)

Kul med actionpics!!

Jag kommer nog o tittar lite, tar ev med mig kameran också..

Vet någon om man kan få "säkerhetsgenomgången" dragen om man kommer senare? Har inte kört där sen 2007 och orkar verkligen inte masa mig dit så tidigt på morgonen..

Är det verkligen kl 09.00 på midsommardagen som gäller nästa gång? Känns som att 90% av Sveriges befolkning kommer vara duktig bakis :)

Jo visst är det så att det är körning på midsommardagen.

Vi har fått kompromissa med kart-klubbens tävlingskalender... och vi drog ett annat strå än de, då de ju äger banan. Ta det lugnt :fyllisar imorgon så är ni välkomna på lördag.

Luktar ni måste vi ringa harry h, inget jag vill behöva göra.:näsblod
Dock kan jag inte hålla kvar någon.

första passet var blött.. sen började de torka upp snabbt.
blev nog 4 pass helt tort å 1 nästan tort :)

090711 - vurpa!

ni som körde i lördags märkte såklart att det blev en vurpa, och den stod jag för :huvet jag fick en fotledsfraktur och opererades på södertälje sjukhus direkt. fick en metallplatta och 5 skruvar, så nu blir det gips i 8v. typiskt eftersom det kändes så kul att köra och det var förstå gången, nytaget körkort. men men, jag återkommer när foten är läkt! trevlig sommar! //maria

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti