Tuvängen körningarna

Ok, dags för ett nytt år på tuvängen, men jag hittar inte länk till föranmälan på SMCs sida längre, kan man inte göra det i år eller?

ok, så då är det att tälta vid ingången som gäller för oss som har en bit att åka då.
Är det ok, gäller allemansrätten där, eller är det nån slags industriområde?

Södermanland kör 4 ggr på tuvis i år och dom har kvar sin förhandbokning för sörmlänningar som extra
dragplåster.

Södermanland kör 4 ggr på tuvis i år och dom har kvar sin förhandbokning för sörmlänningar som extra
dragplåster.

edit:ok, nu hitta jag länken till sörmlandsbokningen på tuvängen, måste ha bläddrat förbi den igår, tackar.

Last edited:
Får man fråga varför bokningsmöjlighterna försvann?
För många som inte kom?
För mycket administration?

edit:äta frukost innan man skriver saker.

Last edited:
Gunsan skrev:
Luktar ni måste vi ringa harry h, inget jag vill behöva göra.:näsblod
Dock kan jag inte hålla kvar någon.
Man kan få fängelse för rattfylleri och det innebär att vem som helst kan gripa och hålla kvar den som man har sett kört på fyllan (envarsgripande på bar gärning eller flyende fot). Det går att gripa folk för snatteri och jag anser att rattfylleri är allvarligare än snatteri...

Någon som ska till tuvis på premiärkursen imårn? Ser lite si och så ut med vädret, men det ska inte regna förrän på eftermiddan enligt prognosen..

Last edited:
Någon som ska till tuvis på premiärkursen imårn? Ser lite si och så ut med vädret, men det ska inte regna förrän på eftermiddan enligt prognosen..

Jag ställer klockan, om det inte regnar då så tänker jag ta mig dit iaf. Sedan lär man väl få köra hem dyblöt i +3 grader, men det blir ett senare problem.

Bara konstatera att det va regnfritt de tre första passen och bra körning, tydligen avskräckte vädret många då både blå och röd grupp bara var halvfulla!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti