En lysande ide, och detta borde få en HELT egen avdelning. Stickys i alll ära, men då skulle hela första sidan och troligen andra med bli fullt av dessa "stickys" - nä bort med dem, oc h in med "evig information" i FAQ och Tutorialsavdelningar!
Vad gör en sticky t.ex?
Mest läst?Mest svarad på?
MEst värdefull?
Och isf; VEM bedömer det värdet?
jag har läst MAAAAASOR med trådar här som BORDE vara stickys.
Men det verkar vara upp till moderatorn vad som blir stickys. Gillar han blomkålsodling, ja då blir det bara såna stickys.
Och för att hålla nere mängden på dessa så tillåts inte nya alltför lätt...
Bra eller dåligt?
Det tycks ju bla vara ett enormt intresse för oljor... Ser ingn sticky om det. Det verkar vara ett enormt intresse för var man kan hitta billiga däck. Ser ingen sticky om det. Det tycks vara ett enormt intresse för hur man programmerar sin Power Commander. Ser ingen sticky om det... osv.
Läser MASSOR av bra mektips, och allt Anders Brink Och Andersson Turbo, Ulf Lundin m. många fler skriver borde ju spikas upp det med!
De två vanligaste frågorna är ju: Hur byter jag... X Och Hur justerar jag Y
Skapa FAQ där dessa Tutorials kan ligga.
Stickyn är lite statisk till sin natur dessutom och tar lixom lite död på en annars levande sida i ett forum, då man öppnar forat och ständigt sammma trådar ligger överst och man måste söka med blicken för att hitta första färska...
Nä. Färskaste SKA ligga överst!
Att bygga ett FAQ med Tutorials borde gå lätt och snabbt.
Jag är HELT övertygad att allt redan står här om man söker lite.
Men tänk vilken fin service för läsaren at ha desssa kategorier upplagda!
Död åt stickyn! Länge leve Faq och Tutorials!