Turbobygge på Fireblade -97

Hej du likasinnade!

Jag har själv slaviskt följt detta forumet i ett par månader; och i smyg samlat på mig delar till ett 900rrt bygge. angående frågan om kompsänkninng, så frågade jag marklund om man kunde lägga en fräst 1.5mm spacer emellan två toppackningar, då sa han att det räckte med att splitta orginalpackningen och limma toppackningen på var sida om spacern dessutom skickade han med ett special lim som han använder på sina snöskoter kit, som tydlig kompsänks på detta vis.

En annan sak jag undrar, nästan alla turboåkare kör gixxer eller busa vilket verkar vara optimalt. men om man vill ha 250bhp på "slangen" i en "surblade"
var kör man in huvet i väggen då? utöver kopplingen.
klena stakar?
foder svikt?
sprickor itoppen?
veven i tråget?
 
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top