ja då blev man stoppad igen av polisen...
Var på väg till Jonte Engdahl i Löddeköpinge från Lund där jag bor...
Jag skulle dit o fixa lite delar som jag behövde...
Hade Trasig baklampa, Ingen skyltbelysning, Ingen reflex, blankslitna däck fram och bak, ej godkänd framlampa, inga speglar och jag körde i 145 km\h när jag tittar i bakåt och ser en snutbil ligga o slicka
på mig.
Nu är det kört tänkte jag.. och sakta ner fort till 110 km\h och körde vidare... Dom låg bakom mig i någon kilometer utan att göra något..
Sen när jag skulle svänga av mot löddeköpinge så ser jag blåljusen komma igång...
Med tanke på att jag har prövotid och allt som jag nämnde som är fel på hojen så fick jag faktiskt tanken om att dra ifrån dom... Men som tur va så bestämde jag mig för att stanna..
2
hoppar ut ur bilen och frågar vadfan jag sysslade med när jag körde o svängde hela tiden (värmde däck
) och frågade oxå ifall jag hade brottom eftersom jag körde i över 145 på motorvägen..
Lugn o fin svara jag med att jag bara värmde däcken och att jag bara skulle köra om en lastbil o därför låg jag i dom farterna... och gav dom en "puppyface"
Så säger den ena.. jaja vi tänker inte ge dig böter men.. du får blåsa iaf.
Tur man är söt
PHEEEEEEEEEEW!
Tur vi har en massa snälla snutar här i Skåne också.

Var på väg till Jonte Engdahl i Löddeköpinge från Lund där jag bor...
Jag skulle dit o fixa lite delar som jag behövde...
Hade Trasig baklampa, Ingen skyltbelysning, Ingen reflex, blankslitna däck fram och bak, ej godkänd framlampa, inga speglar och jag körde i 145 km\h när jag tittar i bakåt och ser en snutbil ligga o slicka

Nu är det kört tänkte jag.. och sakta ner fort till 110 km\h och körde vidare... Dom låg bakom mig i någon kilometer utan att göra något..
Sen när jag skulle svänga av mot löddeköpinge så ser jag blåljusen komma igång...
Med tanke på att jag har prövotid och allt som jag nämnde som är fel på hojen så fick jag faktiskt tanken om att dra ifrån dom... Men som tur va så bestämde jag mig för att stanna..

2

Lugn o fin svara jag med att jag bara värmde däcken och att jag bara skulle köra om en lastbil o därför låg jag i dom farterna... och gav dom en "puppyface"

Så säger den ena.. jaja vi tänker inte ge dig böter men.. du får blåsa iaf.
Tur man är söt

PHEEEEEEEEEEW!

Tur vi har en massa snälla snutar här i Skåne också.

Last edited: