TT TisdagsTur™ 18/5

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Hemma hel o ren. Tack för jäkligt god tur BeBe.

Men hur tusan är det med Tootas:confused:

Vad hände:va
 

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Ort
Höganäs
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
fy f*n va kul det var!:D fler tt kommer det iallafall att bli för min del. trist som fan med vurpan i andra gruppen bara
 

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Ja tack för en riktigt trevlig runda.Lite tråkiga nyheter bara när vi landade i Höör.Krya på dig Tootas.

fy f*n va kul det var!:D fler tt kommer det iallafall att bli för min del.......

:tummenupp:tummenupp Trevligt,då ses vi nästa tisdag :D
 
Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Var ner på akuten och träffade honom och mina lekmannakunskaper säger att det gått bra..

Enda anledningen att Ambulans tillkallades var att han kände sig yr och var blek, Så vi bestämde oss för att ta det säkra före det osäkra.

Avåkningen i sig var absolut inget allvarligt.

Men som sagt jag är ingen läkare så Totas själv får berätta mer när han loggar på.

Däremot så är WW strandad på åsen med Tootas hoj (Aste skjutsade upp honom för att hämta den) Nu visar det sig att den inte tar laddning, Så den är stendöd. Sitter hemma utan bil så om någon känner för att rädda WW från åsen så ring honom snarast.
 

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
jag har bil o skulle kunna köra upp till åsen.men jag har inte wws nummer.om han inte sedan fått hjälp så pma hans nummer till mig.
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
fy f*n va kul det var!:D fler tt kommer det iallafall att bli för min del. trist som fan med vurpan i andra gruppen bara

Skönt ö höra du hade kul o trevligt. Blev lite :gnissla att jag skrämt bort dig o de andra m dagens tur.

Kör snyggt så ses vi snart igen! :yoparty
 

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
en 675:a
Var ner på akuten och träffade honom och mina lekmannakunskaper säger att det gått bra..

Enda anledningen att Ambulans tillkallades var att han kände sig yr och var blek, Så vi bestämde oss för att ta det säkra före det osäkra.

Avåkningen i sig var absolut inget allvarligt.

Men som sagt jag är ingen läkare så Totas själv får berätta mer när han loggar på.

Däremot så är WW strandad på åsen med Tootas hoj (Aste skjutsade upp honom för att hämta den) Nu visar det sig att den inte tar laddning, Så den är stendöd. Sitter hemma utan bil så om någon känner för att rädda WW från åsen så ring honom snarast.


Sofiiii var inne hos mig på jobb vid 23.00 och hämtade ett släp, så hojen är hämtad och står i säkert förvar:tummenupp
 

Tootas

ER6-n
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Er6-n 08
Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.
 

GroviZ

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Ort
Höganäs
Hoj
ny snart
Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.

krya på dig o hoppas du ej är högehänt.......
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.


Skön att höra:krama
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.

Skönt å höra att det inte gick värre än så:krama:krama:krama
hur mår hojen då?
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top