TT TisdagsTur™ 18/5

Hemma hel o ren. Tack för jäkligt god tur BeBe.

Men hur tusan är det med Tootas:confused:

Vad hände:va

fy f*n va kul det var!:D fler tt kommer det iallafall att bli för min del. trist som fan med vurpan i andra gruppen bara

Ja tack för en riktigt trevlig runda.Lite tråkiga nyheter bara när vi landade i Höör.Krya på dig Tootas.

fy f*n va kul det var!:D fler tt kommer det iallafall att bli för min del.......

:tummenupp:tummenupp Trevligt,då ses vi nästa tisdag :D

Last edited:
Var ner på akuten och träffade honom och mina lekmannakunskaper säger att det gått bra..

Enda anledningen att Ambulans tillkallades var att han kände sig yr och var blek, Så vi bestämde oss för att ta det säkra före det osäkra.

Avåkningen i sig var absolut inget allvarligt.

Men som sagt jag är ingen läkare så Totas själv får berätta mer när han loggar på.

Däremot så är WW strandad på åsen med Tootas hoj (Aste skjutsade upp honom för att hämta den) Nu visar det sig att den inte tar laddning, Så den är stendöd. Sitter hemma utan bil så om någon känner för att rädda WW från åsen så ring honom snarast.

jag har bil o skulle kunna köra upp till åsen.men jag har inte wws nummer.om han inte sedan fått hjälp så pma hans nummer till mig.

Last edited:
Var ner på akuten och träffade honom och mina lekmannakunskaper säger att det gått bra..

Enda anledningen att Ambulans tillkallades var att han kände sig yr och var blek, Så vi bestämde oss för att ta det säkra före det osäkra.

Avåkningen i sig var absolut inget allvarligt.

Men som sagt jag är ingen läkare så Totas själv får berätta mer när han loggar på.

Däremot så är WW strandad på åsen med Tootas hoj (Aste skjutsade upp honom för att hämta den) Nu visar det sig att den inte tar laddning, Så den är stendöd. Sitter hemma utan bil så om någon känner för att rädda WW från åsen så ring honom snarast.

Sofiiii var inne hos mig på jobb vid 23.00 och hämtade ett släp, så hojen är hämtad och står i säkert förvar:tummenupp

Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.

Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

krya på dig o hoppas du ej är högehänt.......

Skön att höra:krama

Skönt å höra att det inte gick värre än så:krama:krama:krama
hur mår hojen då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey