TT TisdagsTur™ 18/5

Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand...

Hej Tootas.
Trist att höra du kört av men skönt att det inte gick värre.
Berätta gärna vad som hände när du orkar.

Krya på dig killen! :krama

lite bilder från TT:n

Bifogat

• DSC_0520.jpg
    DSC_0520.jpg
    243 KB · Visningar: 83
  • DSC_0521.jpg
    DSC_0521.jpg
    247 KB · Visningar: 84
  • DSC_0522.jpg
    DSC_0522.jpg
    233.1 KB · Visningar: 81
  • DSC_0525.jpg
    DSC_0525.jpg
    244.7 KB · Visningar: 82
  • DSC_0526.jpg
    DSC_0526.jpg
    242.6 KB · Visningar: 96
  • DSC_0536.jpg
    DSC_0536.jpg
    246 KB · Visningar: 84
  • jhjfghgd.jpg
    jhjfghgd.jpg
    247.4 KB · Visningar: 96
  • gdsfds.jpg
    gdsfds.jpg
    243.3 KB · Visningar: 97
Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.
Krya på sig och upp på hojen så snart det går. :tummenupp

Har precis kommit från Akuten, jävla ställe det där. Mår bra, men två sprickor i höger hand, så är nu gipsad i 3 veckor. NO körning för mig.
Tack till de som hjälpte mig på olycksplatsen och tack till VBK och WW mf. som hämtade hem hojen.

Stor kram till min älskade flickvän som suttit med mig på akuten hela tiden.

Gott o höra att de inte var värre än så! Vila o krya på dig så kör vi snart igen!

Av händelsen så kan jag berätta att jag kom lite för fort innan kurvan och när jag väll gick in i svängen så missberäkna jag kurvans grad och gick ut mot räcket. reaktionen av det hela var att jag försökte bromsa lite lätt och ändå försöka hålla hojen nere. nu gick inte det utan smekte emot räcket och sen välte åt vänster ut mot vägen. Har antagligen slått emot räcket med högerhanden eftersom det var där jag hade ont. Kände ingeting i resten av kroppen.

Hojens skador var skrapmärken på vänster/höger framkåpa och även lite på topp kåpan. Generator kåpan har fått sig en smäll och troligtvis generatorn eftersom hojen inte laddar. Sen växel pinnen har gått sönder med. Det var typ det hela

än en gång tack :krama:krama

/tootas

Tack för att ni hjälpte Tootas. Nu var det tur att det inte var mer än två sprickor i handen. Men det är två sprickor för mycket. Kör försiktigt där ute =)

Tjo! Mycket trevlig tur igår, det tackar och bugar vi för! Krya på dig Tootas, tur i oturen måste jag ändå säga för det kunde ha slutat riktigt illa.
Ses igen nästa vecka!

//Dahlsim

Tack för att ni hjälpte Tootas. Nu var det tur att det inte var mer än två sprickor i handen. Men det är två sprickor för mycket. Kör försiktigt där ute =)

Kunde inte stanna och prata så mycket på akuten men en kram till dig i alla fall.

Vi hade lite stressigt att lösa hemfrakten av gubbens hoj:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...