Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
benkar skrev:Om man då jämför TH-försäkringen Örebro och Stockholm, vagnskadedelen är i Örebro cirka 7.600 kr, och i Sthlm ca 13.000 kr, besynnerligt stor skillnad, kraschar folk verkligen så mycket mer här än i tex Örebro? Kan förstå att tex stölddelen är dyrare i Sthlm än i Örebro, men tex en personskada måste ju vara lika dyr oavsett var man bor, och krokvägar (och banor) finns det ju över hela landet...
/B
J-Bone skrev:Jag fick en liten sänkning! woohoo...
betalade 17' ifjol, blir runt 14,5' i år.
(31 år, lappen sen -90, zon1)
benkar skrev:Hmmm, verkar ju bitvis vara "samma gamla lotteri"... bara att gratulera...![]()
Jag är äldre än dig, har en VTR med ungefär samma effekt som TLR, men för mig blir det 24.400 kr/år. Men... du bor möjligtvis i Zon2?
Tröstar mig med att jag hittat alternativ till TH i år...men det lär väl som vanlig skita sig till nästa år... , suck...
/B
J-Bone skrev:Låter lite fel din premie.... jag bor absolut i zon1, är yngre än dig, har nyare moppe än dig (tror jag) med 25 kusar mer (på pappret iallafall) och min är 10 papp billigare än din?
Kan möjligtvis mitt A-kort vara äldre än ditt?
benkar skrev:Har kollat VTR-premien två gånger, får väl kolla en tredje.. A-kort, haft det i 22 år..![]()
/B
Felix skrev:Har du haft kortet indraget för fortkörning eller nåt, mina premier på både bil och hoj blev helt fuckade efter att länsstyrelsen lånat mitt kort en månad!
J-Bone skrev:Jag fick en liten sänkning! woohoo...
betalade 17' ifjol, blir runt 14,5' i år.
(31 år, lappen sen -90, zon1)
benkar skrev:Nope, aldrig indraget körkort, har aldrig kört snabbare än vad hastighetsbegränsningarna tillåter....
/B
Brandgul skrev:Farsan kollade med TH:
Hoj: FJR 1300 -03
Ålder: 63
KK sen: Stenåldern
Skadefria år: Jättemånga
Zon: 4
Premie: 13980:- Hel/Hel
J-Bone skrev:Låter lite fel din premie.... jag bor absolut i zon1, är yngre än dig, har nyare moppe än dig (tror jag) med 25 kusar mer (på pappret iallafall) och min är 10 papp billigare än din?
Kan möjligtvis mitt A-kort vara äldre än ditt?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |