Triumph Thruxton-tråden

Goafton å välkommen Mange! Gött med en svetsare till i ligan ;) har kikat lite på den hojen innan, tycker den är rent äckligt snygg! Nån som provat att köra nåt med den sortens (webb?)gaffel?

vägverkets hojar ???
Haha! Tror jag skiter i det då! :)
Någon som lämnat in hojen på professionell vaxning förresten? Pratade med DiTec och de tar 2000kr. De gör tydligen vägverkets hojar för hela västsverige. Lacken på min tank ser för jävlig ut. Lyckades spilla massa bensin när jag tankade idag och torkade med papper jag hittade på macken. Antingen skrapade jag hela tanken, eller så rann allt vax av :va . Imorgon blir det hemmavaxning igen ala biltema.

Tar en tur i morgon när solen torkat upp morgonregnet.
Start kl 11.00, från Surte(!).
- Hänga på?

Vart i Surte träffas ni i så fall ?
Hörnet Kvarnvägen/Bruksvägen. Ganska nära Glasbruksmuseet. Alldeles bredvid E45.
Kl. 11.00

EDIT: Det blev en fin tur! Mjörn, Anten runt, Stora Mellby, Grästorp, Såtenäs, Örslösa, Kållandsö, Spiken, Lidköping, Nossebro, Sollebrunn å så hem igen. 40 mil, cirka.

Last edited:
I brist på annats, så kan jag ju visa en bild som polaren tog när vi var ute idag.
Jag på min hoj :tummenupp

2012-08-05 13-27-34aa.jpg

Kom precis hem från Rom och här är det värsta julafton! Inte bara värmemässigt jämfört med +36*c, utan även paketmässigt.

T-shirten har kommit och är helt klockren! Trycket blev kanon! Jag trodde att det svarta skulle bli lackat, men det blev inget tryck där det svarta var.

Nya fotpinnar (som förhoppningsvis passar) väntar på posten.
Nytt "näsimskydd" till hjälmen har kommit.
UPS har redan varit här två gånger med stötdämparna och kommer imorgon igen. :banana

Ett litet paket från Kina anlände idag med nya speglar..riktigt bra utseende, finish o passform.. 70$ med frakt!
P1010033.jpg

P1010034.jpg

P1010035.jpg

Last edited:
Snyggt Erich! -Men vet du att du har olika handtag på vänster och högersidan? :7peta

Jo det vet jag, yonsson...det blir enklare att hålla ordning på vä o hö och därmed blir nerläggen åt rätt håll :D
Förr i tiden hade jag ett rött och ett blått handtag men det passar ju inte riktigt i designen!!!!:rodnar

Ser ut o va snyggt, stabilt och kvalitativt utförande! Kinamännen kanske börjar lära sig?

Ser ut o va snyggt, stabilt och kvalitativt utförande! Kinamännen kanske börjar lära sig?
Vadå börjar? :va Jag köper alla smågrejer från dealextreme.com Laddare, ficklampor, knivar mm mm. Billigt som fan och oftast helt ok kvalle. Däremot gäller det att man vet vad man beställer, för de (kinesiska leverantörer) blandar ju ihop årsmodeller och produkter ibland.

Last edited:
Nice!
Ser att du har 2-1 system på hojen. Du får ju slänga upp fler bilder...

Ja det är ett 2-1 Arrow system, när man plockar ut insatsen så låter den jätte skönt.
Väntar oxå på lite paket. Har beställ clip on styre och en fender elimination kit.
Får se om jag får på grejorna innan vintern kommer

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...