BJN
Avliden medlem
Tjena,
Här kommer ett förslag på en lördagstur .....
Verkar trevligt. Ska försöka hänga med men vill ju inte dra in i Göteborg. Skulle Stenungsund vara ett möjligt ställe att haka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjena,
Här kommer ett förslag på en lördagstur .....
Låter väl alldeles utmärkt! Kl 12? På Statoil vid Tjörnbron? Det är visserligen bara 5 mil mellan Göteborg och Stenungsund, men vi tänkte nog inte köra närmaste vägen........Skulle Stenungsund vara ett möjligt ställe att haka på?
Du anger 40 högfart??? Menar väl 140?? Vilken nål har du??Efter en låååång frånvaro är jag tillbaka igen.
Ett riktigt uselt crossköp har satt sommarens åkning lite ur spel. Totalrenovering av hela motorn m.m. har käkat upp all tid.
Har nu äntligen tagit mig an trajan igen. Monterade min lambdamätare idag för att bekräfta mina misstankar kring bestyckningen av mina nya FCR 39r. Hojen gick på tok för fett genom hela mellanregistret och speciellt på högfart. Sänkte nålen ett clip till 5:e från botten istället för 4:e.
Lågfart: 55
Högfart: 40
Hade ett lambavärde på varierat mellan 12-10 på halvgas till fullgas.
Vad hade du för bestyckning Erich?
Låter väl alldeles utmärkt! Kl 12? På Statoil vid Tjörnbron? Det är visserligen bara 5 mil mellan Göteborg och Stenungsund, men vi tänkte nog inte köra närmaste vägen...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |