Triumph Street Triple-tråden

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Då borde du ju kunna få ner priset lite, eller få rabatt på service eller så.. för har han sagt "absolut innan augusti var slut" å du fortf. inte fått den i mitten på sept. så tycker iaf jag det är rätt pissigt!

Arlukin.. ja jag blev ju en prick när ja körde din skraltiga gamla cbr :D:D:D
 

Keen

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
Street Triple -09
Jag beställde en 09:a i Juli och fick betala fullpris på allt ( Den vida Streeten, Belly Pan, Flyscreen, Ruta till flyscreen, Kuts, Dubbla Arrows och mappning ).
Det enda jag fick var en tankpad på köpet.
Kan väl säga på en gång att jag inte är någon Stålmannen när det gäller att pruta :rolleyes:

Säljaren sa att de inte kan (läs behöver) sänka priserna.

Nu så väntar jag bara på att få del levererad med. :huvet

Tjena.
Det står att du bor i malmö. Har du beställt från triumphcenter i lund eller? Var där själv för bara ett 2 veckor sedan och beställde min, skulle komma i slutet på september eller början på oktober sa han(lät som han trodde på det själv med) sen tyckte jag att jag fick en rätt juste deal med, visserligen fullpris på hojjen men fick delar för 10 lakan som jag bara pröjsar 5 för :tummenupp
 

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Ort
Åkarp
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Tjena.
Det står att du bor i malmö. Har du beställt från triumphcenter i lund eller? Var där själv för bara ett 2 veckor sedan och beställde min, skulle komma i slutet på september eller början på oktober sa han(lät som han trodde på det själv med) sen tyckte jag att jag fick en rätt juste deal med, visserligen fullpris på hojjen men fick delar för 10 lakan som jag bara pröjsar 5 för :tummenupp

Jo, jag beställde den hos triumphcenter. Var din vit? Har hört att de svarta är lättare att få fram.
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Vad är status? Första streeten till skroten eller.. .

Ny update: Hojen är nu inlöst och varit på mitonga och sagt till dem att lägga en beställning på en Matt Orange Triple R :tummenupp så nu är det bara vänta och se när den dyker upp...
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Ny update: Hojen är nu inlöst och varit på mitonga och sagt till dem att lägga en beställning på en Matt Orange Triple R :tummenupp så nu är det bara vänta och se när den dyker upp...

Fanskaduvara först med allt .. nu vill jag oxå byta :p. nu har den snart rullat över ett år bågen =)
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Fanskaduvara först med allt .. nu vill jag oxå byta :p. nu har den snart rullat över ett år bågen =)

Ja tyvärr är det mitt signum att alltid vara först med allt, inte uppskattat av kvinnorna dock :hihi :rofl :hihi

Vill ju inte ha nån annan hoj just nu än street triplen så lika bra att köra på en R direkt :tummenupp *hehe*
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Å på torsdag ska lillstumpan få ny olja + filter.. kan vara snällt inför vintern =)
 

Robban77

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2008
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen...
Nån som har koll på firmor som säljer tillbehör till Triumph, och då menar jag inte orginal! Skulle vilja bygga om baken.. få lite mer "haj" stuk på rumpan!
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Ja tyvärr är det mitt signum att alltid vara först med allt, inte uppskattat av kvinnorna dock :hihi :rofl :hihi

Vill ju inte ha nån annan hoj just nu än street triplen så lika bra att köra på en R direkt :tummenupp *hehe*

Näe du har helt rätt.. Street`n är ganska komplett.. fan roligaste bågen jag ägt . :tummenupp
Fick du lägga mycke imellan.. eller fick du bra i inlösen för den gamla ?
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Ny update: Hojen är nu inlöst och varit på mitonga och sagt till dem att lägga en beställning på en Matt Orange Triple R :tummenupp så nu är det bara vänta och se när den dyker upp...

Din gottegris!

Matt orange st3-R, nu skackar vi musik.
Har du fått leverans datum?
 

Bifogat

  • Triumph%20Street%20Triple%20R%2009.jpg
    Triumph%20Street%20Triple%20R%2009.jpg
    43.7 KB · Visningar: 149

Gobban

n00b
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR 2010
Jag beställde en mattgrå St3R i augusti och jag gissar att jag får den om max 3 veckor.

Kul väntan... not...

Leverans för mattorange är väl i januari om jag inte minns fel.
 
Last edited:

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Surt.. å det är ju inte så många dagar kvar av säsongen nu...
 

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Ort
Åkarp
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
Fick nu reda på att min vita raket nu står i Göteborg, hoppas att man kan få den denna veckan.
Det har varit en LÅNG väntan.
Hoppas även att man skall som förra året kunna köra till December.
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Fick nu reda på att min vita raket nu står i Göteborg, hoppas att man kan få den denna veckan.
Det har varit en LÅNG väntan.
Hoppas även att man skall som förra året kunna köra till December.

hehe. i detta underbara land kan man ju nästan åka hoj året runt.. körde inkörningen på min jan-mars i år.. (tror jag åkte en del innan dec oxå om jag inte minns fel, dock korta turer) så kommer alltid fina dagar att åka på =) :tummenupp
 

peterf

Dra en repa?
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
CRF450HM

NeonPlasma

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Striple -09
Tja,

Hur är det egentligen med arrow 3-1. Blir ni stoppade av snuten? Blir ni insläppta på smc kurser? Klarar ni besiktning?

:va
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Tja,

Hur är det egentligen med arrow 3-1. Blir ni stoppade av snuten? Blir ni insläppta på smc kurser? Klarar ni besiktning?

:va

Stoppad avsnuten har jag aldrig blivit.. så högt låter det inte..
SMC kurser vet jag inte men tror inte det om det är på en vanlig bana då dom inte tillåter slip on oftast pga buller. .. Besiktning klarar man om dom inte kör bullermätning =)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top