Str3 R
Guest
Nyfiken fråga: vad har ni för bränsleförbrukning på era Str3 / R?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
0,6-0,8
0,6-0,8
Ja, som vanligt beror det mycket på högerhanden. Fick ner min till 0,5 under långkörning. Dock mycket motorväg ca 120-140km/h
Pöl?? Har du kollat kylarvätskenivån?Nu hade den stått där ett par veckor och jag plockade ut den i förrgår, då ser jag att pölen fortfarande är kvar.
Lita film från igår när jag körde knutstorp med street triplen![]()
Enjoy!
Efter senaste körningen tvättade jag hojen och ställde in den i garaget.
Vatten brukar samlas i bellypan så jag tyckte inte att de var så konstigt att där blev en blöt pöl under hojen.
Nu hade den stått där ett par veckor och jag plockade ut den i förrgår, då ser jag att pölen fortfarande är kvar. Kollade efter och den var grön och klibbig, luktade lite olja men för klar för att de skulle vara motorolja. Känns som en blandning mellan olja och kylarvätska.
Någon annan som upplevt samma sak?
Icke att rekomendera! Hojen mår inte särskilt bra av det och kommer gå fett och slöttNågon som vet hur hojen går om man sätter på originaldämparna med arrow lowboy mappen inlagd?
Tänkte dra på semester och ville få ner ljudvolymen lite.
Fredde
Icke att rekomendera! Hojen mår inte särskilt bra av det och kommer gå fett och slött
Det jag är lite orolig över är ifall den blir lite mjuk och slö jämfört med min gamla sporthoj (En 600FS så inte det värsta värsta)? Går det att pressa den rejält?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |