Triumph Street Triple-tråden

Jag ska justera dämpningen på min R nu tänkte jag... Manualen nämner alla inställningar ifrån "fullt inskruvat läge" - då antar jag att jag att det kommer ta stop någon gång om jag skruvar inställningsskruvarna medsols?
Bara så att jag inte tappar bort mig helt i inställningarna och inte vet vart jag ska utgå ifrån till slut...

Kom o köp mitt arrow 3/1 system nu för bövelen! Bra pris! ;)
 
Någon som vill köpa mitt helsystem? Byter tillbaka till original. Det har suttit på i ca 400 mil nu.
 
Halloj!

Hur är ljusbilden på era hojar? Är den anpassad för högertrafik eller är den rak?

Anledning till att jag undrar är för att jag ska sälja min nuvarande hoj och åka över till England och handla en str3r där. Bra att veta om jag måste byta insatser i lysena eller ej.

Tack på förhand.
 
Halloj!

Hur är ljusbilden på era hojar? Är den anpassad för högertrafik eller är den rak?

Anledning till att jag undrar är för att jag ska sälja min nuvarande hoj och åka över till England och handla en str3r där. Bra att veta om jag måste byta insatser i lysena eller ej.

Tack på förhand.

högertrafik eller rak? lär vara samma ljusbild på en svensk o en engelsk.
 
högertrafik eller rak? lär vara samma ljusbild på en svensk o en engelsk.

Ljusbild anpassad för högertrafik pekar snett upp åt höger, ljusbild för vänstertrafik tvärtom. Alltså bländar deras ljusbild mötande trafik i Sverige.

Min farbror importerade en hornet och han var tvungen att byta insats för reg-besiktning.

Dock har vissa hojar en rak horisontell linje och då behöver man inte byta.

Så om någon har lust att ställa sig i mörkret och lysa på en vägg vore det mycket tacksamt :)
 
Vad kör ni för inställningar på fjädringen på GATA kontra Bana?
Standard inställningarna funkar fint på gata iaf vad jag märkt.
Provade ställa dom på "sport" läget som stod i manualen och satan vad styv den blev , kan bli tröttsamt på gatan .

Vad kör ni andra på?

Mina inställningar :
Fram
Fjäderförspänning 7 klick.
Rebound : 4 klick från fullt inskruvad
Comp : 4 klick från fullt inskruvad

Bak : Rebound 8 klick från fullt inskruvad
Comp 8 klick från fullt inskruvad
 
Ljusbild anpassad för högertrafik pekar snett upp åt höger, ljusbild för vänstertrafik tvärtom. Alltså bländar deras ljusbild mötande trafik i Sverige.

Min farbror importerade en hornet och han var tvungen att byta insats för reg-besiktning.

Dock har vissa hojar en rak horisontell linje och då behöver man inte byta.

Så om någon har lust att ställa sig i mörkret och lysa på en vägg vore det mycket tacksamt :)

Trodde allt var mer eller mindre rakt, men då har man lärt sig det med :) kan fixa det imorgon om ingen annan hinner före.
 
Ljusbild anpassad för högertrafik pekar snett upp åt höger, ljusbild för vänstertrafik tvärtom. Alltså bländar deras ljusbild mötande trafik i Sverige.

Min farbror importerade en hornet och han var tvungen att byta insats för reg-besiktning.

Dock har vissa hojar en rak horisontell linje och då behöver man inte byta.

Så om någon har lust att ställa sig i mörkret och lysa på en vägg vore det mycket tacksamt :)

min är en import från UK, där fick bytas innan den skulle reg.besiktigas
 
Leovince slipon

Är det någon här som kör med Leovince slipon?
Klarar det sig på bana (95db) med db-killers i tro?
 
Är det någon här som kör med Leovince slipon?
Klarar det sig på bana (95db) med db-killers i tro?

Hade det på min förra STR3, och svaret lyder: HELL NO! :P

Ok, tack för svar!
Fixade du själv? Eller vet du pris på insatsen?

Köpte min via importör här i Sverige, du får kolla med honom.
Banhoj.com, men har för mig han sa nåt om att handlaren i UK gjort det innan han hämtade den.
 
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top