Det brukar vara dom däcktrycken som rekommenderas av de flesta tillverkarna för gatdäck. Man ska inte hålla på att ändra på det själv då stommarna inte är gjorda för det. Jag kör på det och mäter vid kalla däck.
Tack för det! Det var min känsla också men fått höra så många andra (mer eller mindre konstiga) rekommendationer så jag tänkte höra vad ni tyckte!

jag rullade ut värstingen och tog premiärturen i lördags!
tog en tur till i söndags (höll på att frysa ihjäl) och när jag stapla förbi hojen senare på dagen såg jag en liten fläck under men hade brottom så jag sket i det och tänkte inte mer på det. men när jag kom hem idag från jobbet kollade jag igen och mycket riktigt så läcker det!
nu hade man ju förstås brotom igen så jag försökte inte göra något åt saken men det såg ut som att det kanske bara är att dra åt en slangklämma för att fixa skiten. (hoppas det) eftersom det är garanti kvar på den så lämnar jag in den för säkerhets skull om det skulle vara nått annat. men jag tänkte bara kolla om det kanske var ett vanligt problem med läckage på street'en??