Först och främst, är du säker på att det är bensin? Om så är fallet så rinner eller droppar det säkert från någon punkt högre upp. En sak som brukar kunna gå sönder på dessa hojar är bränslekopplingen till tanken som i original är av plast. Normalt går de sönder när man lyfter av och på tanken men jag har hört om de som gått av under färd också. När mina har gått av så har det droppat sakta snarare än runnit ut bensin så det är värt att kolla.
Nu sitter visserligen dessa kopplingar på andra sidan av hojen, men den lutar ju åt stödhållet och bensinen kan rinna efter slangar/kablar. Slangarna från tanken går ju faktiskt ned åt det hållet innan de viker upp till railen. Alternativt så har det skavt hål på någon av dessa slangar. Men isf lär du märka det om du vrider på tändningen, jag tror trycket ligger på 3 bar. De är ganska grova dessutom.
Tankade du fullt innan du ställde in hojen sist? Framför stödet ska nämligen ventilationen samt överrinningen från tanken normalt löpa ut (och även överrinningen från expansionskärlet för kylarvätskan). Min tanke är att om den är något överfylld och att den byggt lite tryck i tanken så att den trycker ur sig överflödet och någon av dessa slangar har hamnat lite snett. Tycker inte det borde orka droppa i tre dagar dock.
Är det bensin så får du nog lätta på några sidokåpor och titta lite noggrannare över slangar och kopplingar.