Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du någon erfarenhet av vad det skulle kunna ge i effektökning på en GSX-R750 -02 samt vad det skulle kosta?andersbrink skrev:Porta toppen ger mest hästar i relation till antalet kronor som spenderas.
andersbrink skrev:Innan du lägger pengarna på hetare hårdvara, uppgradera ditt topplock med ett bra ventiljobb, plastning och portning hos Mattias Bohlin eller någon annan som kan det här med flöde. Porta toppen ger mest hästar i relation till antalet kronor som spenderas.
PULVER skrev:hade mest tänkt mig bytta kammar ,pcIII och ett helsystem borde räka för mig änsålänge.
Tackar!andersbrink skrev:Mathias (Matte) tfn: 070-7769006
Förbered dig lite innan du ringer genom att bestämma den ekonomi du har råd med. En portning kan kosta allt från 1000 till 100,000 beroende på vad du vill ha gjort och vad du ska ha motorn till.
andersbrink skrev:Porta toppen istället för att köpa nya kammar. Nya kammar köper du när du ska upp över 180 hästar på bakhjulet - samt att din motor då är preppad (dvs toppen) för det större flåset.
PULVER skrev:har varit i kontakt med LHL-motor AB i åkersberga och hans tips var att bytta ut kammarna och dit med ett pcIII och helsystem acrapovic evo då skulle den gå bra mycket bättre och snålare enligt honom?
det är inte nå gigantiska siffror jag vill up i.
SSDD skrev:Ring den här snubben... Han slog även Grottis (RIP) med häpnad och har portat det mesta.
http://www.proservice.se/
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!