Trestad-bikers diggar bärrs..Fest?

Alla i trestads-forumet är välkommna :fakta

..och cykelstyre eftersom han gick vidare till andra chansen :hihi

Har du handskar å stövlar kvar Firefly? :gnissla
 
När är det? Eller, När, Var, Hur :brinnerup

Jag kan tänka mig att ställa upp, kan till och med ta på mig att köra hoj dit (fast då blir det KTM 525 :yoparty

Mvh / Faster, snart i en backspegel nära dig :rolleyes:
 
Gott, gott! Intresse finns ju ser man :tummenupp

..MEN, vem bidrar med lokal?
Vet att jag borde göra det och jag skulle gärna gjort det men mitt place går inte att vara i tyvärr...:brinnerup

Så, tappra mc-förare och firefly (hehe) vem har bästa lyan?
 
något uteställe istället? Mitt ställe är belägrat med hojdelar överallt så man får inte plats. :hihi Gixxermixxer blir tokig snart på mig:3freak :hihi

gokart? paintball? med pubrunda på kvällen

Vad tycker ni
 
något uteställe istället? Mitt ställe är belägrat med hojdelar överallt så man får inte plats. :hihi Gixxermixxer blir tokig snart på mig:3freak :hihi

gokart? paintball? med pubrunda på kvällen

Vad tycker ni

Ett roligt alternativ hade ju varit att köra GP på minicrossarna hos gokartcenter i Trollhättan...

Men att gå ut och bärsa är inte riktigt min grej, blir lätt fel om man uttrycker sig milt. Men ett homeparty eller garageparty eller what ever party utan massa fulla retfulla snorungar och kaxiga utkastare...
...är jag med på.

Fast, lyssna inte på mig, jag ställer säkert upp i vilket fall som helst, bara gixxermixxer och gixxertina ser till att jag inte hittar på några idiotgrejer :fyllisar

:yoparty
 
Alla i trestads-forumet är välkommna :fakta

..och cykelstyre eftersom han gick vidare till andra chansen :hihi

Har du handskar å stövlar kvar Firefly? :gnissla
Jadå, all utrustning finns kvar.


något uteställe istället? Mitt ställe är belägrat med hojdelar överallt så man får inte plats. :hihi Gixxermixxer blir tokig snart på mig:3freak :hihi

gokart? paintball? med pubrunda på kvällen

Vad tycker ni
Och gällande paintball så jobbar jag där och kan nog fixa nåt bra pris. :hihi :kulspruta
 
Last edited:
Ja det är jag som kommer stå på möblerna!:tungan Sen tycker jag att vi samlas i Wassblads garage och ser på när han varvar sönder sin Honda.
 
Last edited:
Tjena!
Noga uträknat känner jag 0..! utav alla Trestad räjsers!
Hade ju vart jävligt lajban att lära känna er och ha några att köra med framöver:yoparty
Och finns det bättre isbrytare än bärs?:fyllisar
Är på om det blir något! :yoparty

//Rasmus
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top