Trackdown

Kodde89

Mulle Meck
Gick med
10 May 2013
Hoj
520 EXC/SMR 990 SMT
Läste om Trackdown i ett nummer av Bike såhär på nattpasset på jobbet och surfade in på deras hemsida och läste på lite, http://www.trackdown.nu

Är det någon som har erfaranhet av att ha använt deras GPS-utrustning på sin mc? :va Dom låter väldigt lovande på sin hemsida och har ett bra pris tycker jag med 1200 kr/år inkluderat utrustning och 700 kr för installation om du inte vill sätta din grejerna själv. Att du dessutom via ett knapptryck på deras hemsida kan dela hojens position med Polisen är ju också riktigt fint :kulspruta

Har en sådan tracker, dock inte på hojen, men rent hårdvarumässigt är den solid, väger ganska lite, får plats i handflatan. Dock ganska "simpel" design, dvs lite svårtydd för en som inte läst instruktionsboken.

Har en sådan tracker, dock inte på hojen, men rent hårdvarumässigt är den solid, väger ganska lite, får plats i handflatan. Dock ganska "simpel" design, dvs lite svårtydd för en som inte läst instruktionsboken.

Vad är det för instruktioner du tänker man måste läsa på om? Om man får den monterad av ett proffs så är det väl bara att surfa in o kika på deras hemsida om det hänt något med hojen, inga andra förberedelser behövdes väl göras som jag förstod det.

Vad är det för instruktioner du tänker man måste läsa på om? Om man får den monterad av ett proffs så är det väl bara att surfa in o kika på deras hemsida om det hänt något med hojen, inga andra förberedelser behövdes väl göras som jag förstod det.

Nja, monterad av ett proffs lär du inte behöva... Skulle inte se varför det skulle vara nödvändigt faktiskt! :va
Vad jag menade var att symboler och lampor som blinkar och lyser på dosan, inte har någon förklaring... Men det kanske inte behövs, vad vet jag. Jag har bara pillat lite :tungan

Aha ok, är det rätt straight forward hur man ska koppla ihop grejerna eller? Är rätt så händig av mig så om det inte är krångligt så kanske man klarar det själv :tungan Aha okej, men funkar det som den ska med spårningen o så på nätet? är den pricksäker så att säga :)

Aha ok, är det rätt straight forward hur man ska koppla ihop grejerna eller? Är rätt så händig av mig så om det inte är krångligt så kanske man klarar det själv :tungan Aha okej, men funkar det som den ska med spårningen o så på nätet? är den pricksäker så att säga :)

Har tyvärr endast pillat på en medan den varit lös, men det är inte mycket att koppla om man säger så! En strömsladd vad jag sett. (På Trackdown defender som jag har)
(Har en som man fått genom farsans kontakter, så har inte monterat... Farsan jobbar inom säkerhetsbranschen)

Vad jag förstått skall den vara VÄLDIGT pricksäker (2.5m), då en av kundgrupperna involverar offpiståkare, dvs lavinfaror. Då måste man ju ha en liten sökyta!

Trackdown Stealth skall jag inte uttala mig om, men Defender verkar vettig!
Dock skulle det förvåna mig om Stealth skulle vara så mycket svårare att montera... :tungan

Har tyvärr endast pillat på en medan den varit lös, men det är inte mycket att koppla om man säger så! En strömsladd vad jag sett. (På Trackdown defender som jag har)
(Har en som man fått genom farsans kontakter, så har inte monterat... Farsan jobbar inom säkerhetsbranschen)

Vad jag förstått skall den vara VÄLDIGT pricksäker (2.5m), då en av kundgrupperna involverar offpiståkare, dvs lavinfaror. Då måste man ju ha en liten sökyta!

Trackdown Stealth skall jag inte uttala mig om, men Defender verkar vettig!
Dock skulle det förvåna mig om Stealth skulle vara så mycket svårare att montera... :tungan

Tack för infon! :)
Blir till att skaffa en sån när man köpt hojen, får man ju dessutom rabatt på försäkringen!:banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park