Tröttnat på att dra ifrån gardinerna för hand?

Det gäller att inte glömma att släcka ljuset, stänga av vattnet och stänga av ringklockan. PLus att man får ett rätt långt röstmeddelande varje dag :)

Jag skulle göra likadant, men jag hade inga stråkar och ingen Rubiks Kub hemma så det sket sig. :D

Jävvla pyssel. :näsblod

Vad kostar kitet och är det enkelt att montera? Tyckte det verkade riktigt smidigt!

Jobbigt om man ska upp på natten och pissa :gubbe och stöter till nåt. Då är ju gardinerna redan bortdragna och man kommer vakna jettetidit :gnissla

Jag byggde precis efter instruktionerna i filmen, men lyckades inte få fast snöret på hanteln så jag sket i det...

Jag drar inte för gardinerna och låter istället vår herre skicka upp solen på himlen lite före jag stiger upp.

Jag tror inte dom är arbetslösa. Jag tror det är studenter vilka iofs kan ha för lite att göra emellanåt...

Vem har sagt att alla uppfinningar är för att göra saker mindre krångligt?:näsblod

Jag drar inte för gardinerna och låter istället vår herre skicka upp solen på himlen lite före jag stiger upp.

Jag tror inte dom är arbetslösa. Jag tror det är studenter vilka iofs kan ha för lite att göra emellanåt...
Mycket möjligt, jag konstatera att det va stört skönt är nått jag skulle kunna få för mig att bygga för jag hade tråkigt.

Men jag är både student å arbetslös så vet inte vilken del av mig som tycker det :hihi

*/ ?>
Back