Trött på halvnakna tjejer i mc-reklam?

Trött på halvnakna tjejer i MC-reklam?

• Antal röstningar
    0
Är inte det här lite upp till var och en eller? Mc branchen är väl ganska inriktad på killar överlag så jag tycker inte det är så konstigt, Då är väl underkläds reklamen konstigare eller?! Ursnygga tjejer som poserar i kläder som förmodligen bara passar var fjärde kvinna på jorden! Men som jag ser det så är det väl som all annan reklam, passar den inte mej så ignorerar jag den! i det här fallet så passar reklamen mej! :hihi

WilleZL skrev:
Hörrni, kolla resultatet i pollen! Det är ju fantastiskt.
Ja, det är fantastiskt bevisat. 80 % är bönder och blir allmänt kåta av nån nördig blåst bimbo som kråsar över en 17" fälg på Vallåkra.

hållundan skrev:
Ja, det är fantastiskt bevisat. 80 % är bönder och blir allmänt kåta av nån nördig blåst bimbo som kråsar över en 17" fälg på Vallåkra.

Bättre att vara bonde och tända på tjejer än att vara en faget och tända på killar

HILL skrev:
Bättre att vara bonde och tända på tjejer än att vara en faget och tända på killar
Vem har sagt något om killar och framförallt att tända på killar?

Den infantila nivån blir bara mer och mer klar ju längre och oftare man surfar sporthoj.com. Tyvärr.

HILL skrev:
En kille som gillar andra killar...på ett sexuellt vis
Isåfall söker du ordet "faggot". Bättre lycka nästa gång.

hållundan skrev:
Tror ente att vi behöver åka så långt från stan förrän siffrorna överstämmer med ovanstående.

hållundan skrev:
Vem har sagt något om killar och framförallt att tända på killar?

Den infantila nivån blir bara mer och mer klar ju längre och oftare man surfar sporthoj.com. Tyvärr.

Om någon tänder på en blåst blondin, innebär de då att han äger en
bondgård??
Jag kan inte se kopplingen mellan att tända på tjejer och mjölka kor...men i din värld är kanske samma sak.

HILL skrev:
Om någon tänder på en blåst blondin, innebär de då att han äger en
bondgård??
Jag kan inte se kopplingen mellan att tända på tjejer och mjölka kor...men i din värld är kanske samma sak.
Japp, där satt den. Huvudet på spiken.

Jag kan inte se var kopplingen mellan halvnakna (och ibland helnakna) tjejer och motorcyklar finns?

Last edited:
hållundan skrev:
Japp, där satt den. Huvudet på spiken.

Kan vi då ifrågasätta var kopplingen mellan halvnakna (och ibland helnakna) tjejer och motorcyklar finns?

Har aldrig påstått att det finns en koppling. Men det är väl trevligt att kolla på tjejer i alla sammahang.

hållundan skrev:
…och 20 % är insnöade moralkärringar som drar alla över en kam.
Men det är väl bara att för oss övriga (80 %) att acceptera; det är inte alla som anser det vara vackert och sensuellt med en kvinnokropp, somliga föredrar ett hårigt mansarshle. Trevlig kväll!

Vi är killar/män en stor del av oss faller då i alla fall för kvinnor, blonda brudar med stora bröst har väll alltid varit en ikon för kvinno kroppen varför inte samföra detta med vårat delade motorcykel intresse:rolleyes:

Det enda du missar av cykeln är formerna runt tanken och kanske designen vid tanklocket för hennes bröst.

Kyl ner lite, fattar inte hur man ens kans bry sig i en sån sak.... då kan man ju titta på resten av världen tex musik industrin

:fyllisar

Ludde78 skrev:
…och 20 % är insnöade moralkärringar som drar alla över en kam.
Men det är väl bara att för oss övriga (80 %) att acceptera; det är inte alla som anser det vara vackert och sensuellt med en kvinnokropp, somliga föredrar ett hårigt mansarshle. Trevlig kväll!

Fan vad fint sagt, kunde inte utryckt mig bättre själv :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...