jag har designat 2 tröjor nu e bara frågan vilken ska vi ha? dom går på CA: 330spän var
på www.tryckomaten.com den som känner nån som trycker billigare så får säga till! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wargen skrev:Skitbra![]()
Frågor till folket på sh!
Ska vi ha vanlig tröja eller munktröja? och vill ni ha döskallen mellan namnet och nicket eller som på bilderna?
stoooffe skrev:Skippa döskallen, den är för gubbar som kör krompråmar och har fransar.
Blir bättre om ni har nån sporthoj av nåt slag.
Jag röstar på 2an.![]()
stoooffe skrev:Blir bättre om ni har nån sporthoj av nåt slag.
så klart jag som kom på de alla klagomål och mordhot kan ni skicka via Pm 
NSR_MAN skrev:jag har designat 2 tröjor nu e bara frågan vilken ska vi ha? dom går på CA: 330spän varpå www.tryckomaten.com den som känner nån som trycker billigare så får säga till!
![]()
Wargen skrev:Men vissa här har ingen sporthoj :kocko
RyXze skrev:Får man bestämma själv vad det ska stå för namn på tröjan? I så fall vill jag inte ha det nicket som jag har här på SH, jag skulle vilja ha Adam.
RyXze skrev:Tycker att det kan stå Sporthoj.se/com nånstans också, bara jag som tycker det?
Svanen skrev:Motard!![]()
Eller en enkel glidar modell chopper och sen ett kryss över den!
Annars var tröja två utan tvekan snyggast!
nej du måste ha min nick såklartRyXze skrev:Får man bestämma själv vad det ska stå för namn på tröjan? I så fall vill jag inte ha det nicket som jag har här på SH, jag skulle vilja ha Adam.
-Rosen- skrev:tycker att dödskallen ska bort och ersättas med en motard som wheelar.

nej fö fan-Rosen- skrev:tycker att dödskallen ska bort och ersättas med en motard som wheelar.

NSR_MAN skrev:nej fö fan![]()
gillar den som jag gjorde sist
![]()
alla kanske inte äger sin hojNSR_MAN skrev:nej fö fan![]()
gillar den som jag gjorde sist
![]()
, men seriöst de borde utstråla mer mc åkningjo kanske men i verkligheten så är ju texten mkt störreWargen skrev:AHH den 3e gilla ja också mer men att ikonen ska vara i mitten...men jävligt bra i alla fall.
Kanske att texten på framsidan ska vara lite större...alltså den texten som nu är liten.
vadå räcker de inte att man drar på slangen?-Rosen- skrev:alla kanske inte äger sin hoj, men seriöst de borde utstråla mer mc åkning
naj man måste ha pimp kläder också juNSR_MAN skrev:vadå räcker de inte att man drar på slangen?![]()

|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |