Tråkigheter.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Mina tankar går till de anhöriga. Han efterlämnar iallafall tjej/fru och förmodligen barn. Det här var en dålig dag för MC-Trestad.

Jag köpte min hoj av honom för bara några veckor sedan och träffade honom så sent som förra helgen. Tragiskt, bra kille. :(
 
Usch vad tråkigt... jag lider verkligen med anhöriga och några av de vänner som även jag känner.

Sånt här känns jävligt tungt...

R.I.P
 
instämmer med Calle.
verkar vara en bra kille.

bärgaren och polisen höll på å bärga hojen när jag for hem efter vår tur igår Chili...
 
Varför köra som en galning inom tätort? Tragiskt att hans liv skulle gå åt men tur att han inte tog med sig nån ytterliggare i graven.

Ska ni köra som idioter, gör det ute i ödesmarken, INTE inne i stan!!
 
Varför köra som en galning inom tätort? Tragiskt att hans liv skulle gå åt men tur att han inte tog med sig nån ytterliggare i graven.

Ska ni köra som idioter, gör det ute i ödesmarken, INTE inne i stan!!

instämmer till 100%
blev väldig snopen över att han var 35 bast och då borde man ha lärt sig att köra med huvudet.
rest in peace tankarna går till dina nära och kära.
 
Var du med och körde? Vet du hur det gick till?

Du får tycka vad du vill, men de var lite osmakligt att utrycka dig som du gör i denna tråden.


Vari ligger det osmakliga när jag uttrycker min önskan att folk kunde ta det lugnt på ställen som absolut inte passar sig för högre farter så att vi slipper såna här tråkiga saker?

Och nej, jag var inte där, men vittnesmål och 40m bromsspår säger väl det mesta, inte sant?
 
Vari ligger det osmakliga när jag uttrycker min önskan att folk kunde ta det lugnt på ställen som absolut inte passar sig för högre farter så att vi slipper såna här tråkiga saker?

Och nej, jag var inte där, men vittnesmål och 40m bromsspår säger väl det mesta, inte sant?

Av respekt till den avlidne & hans familj Så kanske du kan ta dina åsikter i en annan tråd ?
 
väldigt tråkigt å som andra skriver går tankarna till till nära å kära.

vila i frid:angel
 
Tänker på de som förlorat en anhörig eller vän.

R.I.P
 
Vi ska inte förstöra denna tråden med pajkastning.För att göra det kort och inte spekulera då jag sitter med riktig fakta

Jag vet däremot att bromsspåren inte var 40m och hojen har inte flugit 20m som det står i tidningen,vet inte om det säljs dåligt med lösnummer av tidningen när man spätt på såpass

Höga hastigheter är aldrig försvarbart oavsett om det är tätort eller på landsväg men jag förstår givetvis att det ser mer illa ut inne i stan.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top