Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var han inte dessutom pedofil?Men de skulle ju bara utvisa alla andra och inte mig....
View attachment 532280
View attachment 532281
View attachment 532282
Jag kommer ihåg när jag var på Wacken Open Air runt 2000 nån gång och en rejäl storm med åska svepte in när ett band skulle spela, de rev ner halva dubbelscenen för att den itne skulle blåsa sönder, regnet var så kraftigt att det var vattenfall från scenen och sångaren stod på scenen och såg förvirrad ut medans allt pågick, men när arbetarna försvann sa han "Well, they DIDN'T tell us we couldn't perform, so here we go!" och drog igång en herrejävlars spelning mitt i stormen med åskan dundrande och regnet öste ner.
Enligt egen uppgift var det Laura Loomer som angav honom.Men de skulle ju bara utvisa alla andra och inte mig....
View attachment 532280
View attachment 532281
View attachment 532282
Avgår?

View attachment 532294
En framgångsrik attack mot elförsörjningen skulle ju vända upp och ner på det mesta !
Ja men om attacken riktas mot ett land där AI-servern inte är placerad. Den testar säkerheten på sin egen elförsörjning i ett annat land. Lite som ett "Storföretag" jag jobbat på testade SAP på en liten Division i ett litet land. Resultat: SAP ska inte införas på "Storföretag".AI är ju dock väldigt beroende av elförsörjning
Ja men om attacken riktas mot ett land där AI-servern inte är placerad. Den testar säkerheten på sin egen elförsörjning i ett annat land. Lite som ett "Storföretag" jag jobbat på testade SAP på en liten Division i ett litet land. Resultat: SAP ska inte införas på "Storföretag".
Ingenting fungerade som avsett, det gick inte beställa, det gick inte tillverka, det gick inte leverera på grund av alla buggar och när det här experimentet pågått några månader lades SAP projektet ner. Ej acceptabelt enligt ledningen att fortsätta med röran. Så beslut togs lägga ner fabriken. SAP uppfyllde helt ryktet Schreck Angst Panik. Ingen besparing i kostnader.Så vad gick fel?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |