Tråden för stötande skämt

Är uppväxt med Golden retriever i hemmet så kan verkligen relatera till den bilden
- Eller som farsan som dukade upp med en tallrik ärtsoppa och två ostknäckemackor framför Sportextra nere i gillestugan.
Gick upp o skulle hämta något, och när han kom ner igen stod en tom tallrik (sånär som på en klick senap) och två knäckebröd utan vare sig smör eller ost.
Vår vovve Frida kikade fram bakom soffan med ärtsopperester i morrhåren.

If_I_did_It_2233.jpg

När jag inte begått ett mord, men skriver en bok om exakt hur jag skulle ha begått det mordet om jag hade begått det... :hihi

Ja civilrättsligt blev han väl funnen "skyldig" och måste därför betala ersättningar etc. För där går man på det mest troliga. Och sen när boken kom inkluderades det i ersättningen.

Medan straffrättsligt blev han friad för att åklagaren klantade sig på flera sätt, bland annat genom att ge försvaret möjlighet att se till att handsken inte fick plats på handen "If it doesn't fit, you must acquit"

Last edited:
Ja civilrättsligt blev han väl funnen "skydlig" och måste därför betala ersättningar etc. För där går man på det mest troliga. Och sen när boken kom inkluderades det i ersättningen.

Medan straffrättsligt blev han friad för att åklagaren klantade sig på flera sätt, bland annat genom att ge försvaret möjlighet att se till att handsken inte fick plats på handen "If it doesn't fit, you must acquit"
Ja den rättegången var ju en travesti.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back