Tråden för stötande skämt

Vill hen ha barn men hans partner vägrar ?​

1697799588750.png
Jag tar mitt gamla Mantra, om AH lyckades bli Rikskansler i Tyskland, vad fodras då i intellektuell nivå för att bli framgångsrik politiker i ett litet land i Europas utkant ? Jo mycket mindre !

Last edited:

View attachment 490995
Jag tar mitt gamla Mantra, om AH lyckades bli Rikskansler i Tyskland, vad fodras då i intellektuell nivå för att bli framgångsrik politiker i ett litet land i Europas utkant ? Ännu mindre !

Ny uppfylls din dröm att bli gravid som man

Grattis

View attachment 490995
Jag tar mitt gamla Mantra, om AH lyckades bli Rikskansler i Tyskland, vad fodras då i intellektuell nivå för att bli framgångsrik politiker i ett litet land i Europas utkant ? Ännu mindre !
MIT säger att artificiella livmödrar börjar närma sig mänskliga tester:
Fast de är inte till för att ersätta livmödrar, bara för när fostret inte kan fortsätta att hänga i originallivmodern av valfri anledning.
De kommer säkert utvecklas vidare tills de kan köra hela rejset, men då måste de dessutom bli billigare att använda per barn än USD50k, som är priset för en surrogatmamma. Det är antagligen rätt långt borta.

Tvivlar på att något liknande skulle betraktas annat än som ett stötande skämt av (s), (mp), (c) och (l) !
Eller hur ?
1697808130622.png
Och ska något likande införas i Sverige kommer du ha rätt till tolk, få frågorna upplästa för dig på ditt språk och kunna svara på ditt språk varpå tolken översätter till rätt svar !
Annars förlorar tolken rätt tolka vid det svenska medborgarskapsprovet !
Eller ?
Just därför tycker jag det är enklast med inkomstskatt testet, 25 år med minst genomsnittslig inkomstskatt betald varje år så kan du bli svensk medborgare.
Barn får givetvis moderns medborgarskap.

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back