SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fyrverkerishow på Öresundsbron.Det blir najs när buset börjar kidnappa varandra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fyrverkerishow på Öresundsbron.Det blir najs när buset börjar kidnappa varandra!
Äckligt sann- tyvärr!!
varför inte ha en halsböja ?Går väl att lösa med fotboja & gps?
Registreras den över gränsen så skjutes benet av.
Fungerar också, mer humant.varför inte ha en halsböja ?
Kommer att tänka på filmen Wedlock, med Rutger Hauer i huvudrollen.varför inte ha en halsböja ?
Eller Running Man med Arnie.Kommer att tänka på filmen Wedlock, med Rutger Hauer i huvudrollen.
Fast den var ju bättre än det mesta som släpps idag.Eller flykten från NewYork.... Ja jag är gammal och såg alla skitfilmer som släpptes då....

Kommer du ihåg Death Wish med Charles Bronson?Eller flykten från NewYork.... Ja jag är gammal och såg alla skitfilmer som släpptes då....
Efter googling på storyn så ringer det någon liten klocka, men jag kan inte säga att jag minns den specielltKommer du ihåg Death Wish med Charles Bronson?
Fan vet hur många filmer som gjorts med samma typ av story?Efter googling på storyn så ringer det någon liten klocka, men jag kan inte säga att jag minns den speciellt
Fan vet hur många filmer som gjorts med samma typ av story?
2018 kom en film med samma namn och Bruce Willis i huvudrollen. Undrar om det är en remake?
För egen del så fanns ägaren till Ica Drugstore i Kalix i släkten. Fick se kommande släpp på VHS hela julloven som grabb.Ja, direkt-till-VHS eran bjöd på många fantastiska filmer gjorda på en budget som inte skulle täcka cateringen för filmcrewet i dag.
Jag har nyss upptäckt att en del spagetti-westerns ligger ute i sin helhet på Youtube.
Den skiten såg man också på VHS
Sök på "bud spencer and terence hill" så hittar du skatterna....
Anledningen till att jag såg så mycket skit på VHS var att vi vann ett "årskort" hos en videouthyrare i någon tävling, så vi kunde "hyra" filmer gratis i ett år, av någon anledning förnyades årskortet flera gånger så vi fortsatte att låna flera filmer i veckan.
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |