Tråden för stötande skämt

Jag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.

Jag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.
Jag skulle nog ha kastat något ätbart på dom innan jag sprang åt andra hållet :näsblod

De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.

Här hemma är det väl inte så problemfyllt med kräldjur men.. iofs exotiska Västernorrland:

boll.jpg

När jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.

Du har väl hört historien om turisten som hyrde en "isbjörnsvakt" när han skulle vandra i Kanada.

När dom hade gått ett tag frågade turisten "jag ser inget vapen på dig, vad gör du om det kommer en iskbjörn?"

Då visar guiden upp en .22 pistol.

Turisten säger "det var en klen kaliber, det tar väl inte död på en isbjörn"
Varpå guiden säger "nej, men sedan jag har skjutit turisterna i knäet kan jag vandra hem i rask takt utan att bli anfallen, det har funkat varje gång"

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...