Tråden för stötande skämt

Jag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.

Jag vet inte hur ni tänker kring alligatorer, men när jag besökte en leverantör i Tampa hade de en skylt på parkeringen med "Don't feed the alligators" på och att mata dem är inte min första tanke när de ligger på parkeringen mellan bilarna.
Jag skulle nog ha kastat något ätbart på dom innan jag sprang åt andra hållet :näsblod

De tyckte nog jag såg svårsmält ut så jag klarade mig.

Här hemma är det väl inte så problemfyllt med kräldjur men.. iofs exotiska Västernorrland:

boll.jpg

När jag jobbade i Kanada i ett av de isbjörnstätaste områden var alltid rådet att aldrig gå ut ensam, och alltid ha med en långsammare kamrat.

Du har väl hört historien om turisten som hyrde en "isbjörnsvakt" när han skulle vandra i Kanada.

När dom hade gått ett tag frågade turisten "jag ser inget vapen på dig, vad gör du om det kommer en iskbjörn?"

Då visar guiden upp en .22 pistol.

Turisten säger "det var en klen kaliber, det tar väl inte död på en isbjörn"
Varpå guiden säger "nej, men sedan jag har skjutit turisterna i knäet kan jag vandra hem i rask takt utan att bli anfallen, det har funkat varje gång"

Läste ni om miljömupparna som släppte ut luften ur däcken på SUV'ar?

Dom hade släppt ut lufter ur flera El SUV'ar också...

Han som uttalade sig i tidningen sa att bärgaren som pumpade hans bil gick på diesel....
Hela tiden den stod och pumpade...

En tjejkompis var ute igår och träffade tydligen en snubbe hon blev förtjust i.
Glad i hågen visade hon bild på honom och jag mindes genast hur 80-talets bilförsäljare med kotlettfrilla brukade se ut.
Ur munnen kom det: "Haha va fan, e han bilnasare eller?"

Det var tydligen ett väldigt stötande skämt :3freak

Citat:
Världsmästaren och Shoeis stjärnförare Marc Marques har givetvis varit med i utvecklingen.
slut citat
Min kommentar: Dubbelseende är väl stötande / störande ?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D