Lite skelögd kanske men vad i övrigt tillför hon som bakgrund till texten?

Eller är hon någon fb-kändis till baconriddare som gått under min radar av den anledningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fn vet, texten va bra och jag orkade inte redigera bilden.Lite skelögd kanske men vad i övrigt tillför hon som bakgrund till texten?
Eller är hon någon fb-kändis till baconriddare som gått under min radar av den anledningen?
Någon religiös Maga-fluenser med för mycket smink och hårda filter på alla videos.Lite skelögd kanske men vad i övrigt tillför hon som bakgrund till texten?

www.instagram.com

Gillar invandrare av spansk härkomst?Någon religiös Maga-fluenser med för mycket smink och hårda filter på alla videos.
View attachment 524437
View attachment 524438Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com

Utan henne hade du kanske inte läst texten ?Lite skelögd kanske men vad i övrigt tillför hon som bakgrund till texten?
I USA var den en tiktoktrend bland osedvanligt intellektuellt svagbegåvade att peka mynningen av en pistol mot pungen och dra avtryckaren till gränsen innan skott för några år sen.Påminner om (sagan?) folk som har en Giljotin hemma och roar sig med spänningen i att med huvudet på plats och halsen under klingan dra lite i snöret.
Darwin Awards till de som drog över gränsen till skott !I USA var den en tiktoktrend bland osedvanligt intellektuellt svagbegåvade att peka mynningen av en pistol mot pungen och dra avtryckaren till gränsen innan skott för några år sen.
www.dn.se

Det här, att ca 98% har godkända vinterdäck betyder att var 50:e lastbil inte har godkända däck. Och det räcker med att EN lastbil inte kommer upp för en backe. Så är det kört. Kloka chaufförer försöker inte köra om den bil som stannat i backen. Utan stannar bakom med 50 meters lucka. Jag har sett det själv. Kom från andra hållet och hade nedförsbacke.
Trots tid och återkoppling i form av en remissrunda under våren har regeringen, och ytterst infrastrukturminister Andreas Carlson (KD), landat fel i sina åtgärder för att förbättra trafiksituationen i vinter. Fokus har lagts på tunga fordons användning av vinterdäck. Detta trots att rapporterna från kaoset på E22:an visade att cirka 98 procent av tunga fordon som kör i Sverige har godkända vinterdäck.
Till detta har vi alla fellastade lastbilar enligt artikeln.
Citat:
I stället borde regeringen vänt blicken mot ett av den utländska yrkestrafikens vanligaste lagbrott: bristande axeltryck på drivaxeln. Trafikförordningens fjärde kapitel och artonde paragraf anger vad som gäller, men ändå lastas många EU-trailers fel. Inte sällan av utländska förare som är ovana vid nordiska förhållanden.
Eftersom artikeln tar upp fellast som största problemet, större än att var 50:e lastbil inte har godkända däck så betyder det att mer än var 25:e lastbil på vintern inte borde varit ute på vintervägen.![]()
DN Debatt. ”Sluta tjata om vinterdäck – trafikkaoset har andra orsaker”
DN Debatt. Detta borde vara fokus när regeringen vill minska störningarna i årets vintertrafik, skriver Heléne Lilja, vd Riksförbundet M Sverige.www.dn.se
Inte konstigt att det blir stopp i trafiken så fort det snöar !
View attachment 524463
Vet inte om läget i Stockholm, men GöteborgOch SL-bussarna?

Vet inte om läget i Stockholm, men Göteborg
Västtrafik ställer in alla spårvagnar i Göteborg – efter snökaoset
så mycket snö har det kommit ! Se på taken över regnskydden för väntande ca 1 till 2 dm snö.
Den feministiska snöröjningen verkar inställd.
Familjebostäder som jag bor hos har bra personal som plogat och sandat gångbanorna !![]()
Jag hjälpte ett par bilar igår efter att ha skottat fram min egen, och ingen verkar ens förstå att det är dumt att bara spinna på plats istället för att gunga fram och tillbaka, eller det här med att inte styra in i snön under bilen.Jag såg på SVT hur man "skottar fram sin bil"
Ett ungt par trampade runt och föste snö med fötterna (iförda lågskor) runt sin bil, en afrikan skrapade av bilen med sonens kickbike...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |